Gå til innhold

bryllupskake i 3 etg.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer rett og slett på hva jeg bør regne med en kake på 3 etg koster jeg, hva har dere betalt folkens?

Er litt gnien på kakene for jeg spiser det jo ikke selv hehe

Endret av BayliZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget mye bedre og billigere, men blir nok fort et par hundre i råvarer. Kakestativet kjøpte jeg på ebay til 70 kr!!!

Skrevet

Skulle gjerne ha gjort det selv, men jeg er ikke sååå god på å bake noe så flott noe du. Her er det bakerns 123 som går i bursdagene, det har jo så klart også med å gjøre at jeg ikke spiser selv så da har jeg liksom aldri interessert meg for faget :-)

Skrevet
Skulle gjerne ha gjort det selv, men jeg er ikke sååå god på å bake noe så flott noe du. Her er det bakerns 123 som går i bursdagene, det har jo så klart også med å gjøre at jeg ikke spiser selv så da har jeg liksom aldri interessert meg for faget :-)

Jukset litt jeg også. For det er svigermor som baker :fnise:

Har sikkert en slekting/venn som er flink til å bake du også? De fleste synes det jo er stas med en slik oppgave, og du sparer penger og får en ekstra god kake.

Undersøkte priser rett etter at vi ble forlovet og om jeg ikke husker feil så lå de vi snakket med på rundt 3000 kr. Så vi slo det fort fra oss. Alt koster jo mye, mye mer så snart noen nevner bryllup.

Skrevet

Vår, i 4 etg, var laget på "dugnad"...

Mamma bakte kakene, ei av tantene mine tok på marsipantrekket, og ei anna tante pyntet dem.. (fordi hun som pynta er kjempeflink til det, men ikke orka lage alle fire kakene. Og hun som tok på marsipanen er kjempeflink til det, men orka heller helst ikke lage 4 kaker (i tillegg tilde kakene begge disse to bidro med selv...) og mamma bakte selvsagt alt som måtte trenges, men hadde ikke lyst å ha på marsipanen eller pynte dem...

Men hva du må regne med å betale for dem varierer nok fra bakeri til bakeri, så du får nesten bare kontakte noen i nærheten. Det hjelper jo lite med et billig bakeri i troms om du bor i Oslo, eller tilsvarende. ANER ikke hva kjøpte kaker koster jeg, vi kjøpte altså ikke en eneste kake

Skrevet

Vi skal ha en med tre etasjer.

Husker ikke helt nøyaktig va prisen var, men hvertfall mellom 17 og 1800. Billigere enn jeg hadde forventet egentli!

Skrevet

De stedene jeg har sett priser så oppgis det i rundt 50-55 kr pr gjest/stykke, dvs de lager kaker som er store nok til det samme antall gjester. Det er sikkert fullt mulig å få det billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...