Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hei en venn av meg har vært utro mot sin kone som han har to barn med. jeg kjenner henne ikke bedre enn at vi bare hilser når vi møtes, for jeg jobber med mannen hennes. hun aner altså ingen ting. er det riktig av meg å holde tett om dette? det er jo langt fra min sak å blande meg inn i, men jeg uansett hva jeg gjør bestemmer jeg jo over livet hennes. på den ene måten at nå lar jeg henne leve lykkelig uvitende med sin ektemann, og på den andre måtenm kan jeg henne bestemme hva hun vil selv. barna de har sammen er små, det er vel kanskje best å være stille om dette, eller? jeg skjønner hvor galt dette høres ut, men hun han har vært utro med er meg. så jeg jo litt innblandet og. jeg vet at jeg ikke har noe å være stolt av, dere trenger ikke å si det. men hva gjør man?
Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 jeg skammer meg når jeg leser det jeg har skrevet... måtte bare si det
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Forstår at det ikke kan være lett å sitte på sidelinjen og være vitne til noe slikt. Hvis jeg var deg hadde jeg sendt et anonymt brev til henne og fortalt alt. Ingen fortjener å leve med en utro partner, og jeg er sikker på at hun (med tiden) setter pris på at du forteller det slik at hun slipper å kaste bort tid på en som bedrar henne.
Gjest Gjest_Tante Sofie_* Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 PÅ meg virker det som om du vil ha kona til å gjøre det slutt slik at du kan få ha mannen hennes i fred! Du burde vurdere din egen stilling i dette. Det er jo DEG han er utro med, så du har like mye skyld i det som han. Hvis du bryter så er jo en del av problemet ute av verden... I tillegg til å ødelegge en familie så ødelegger du deg selv med et slikt dobbeltspill!
LilleKylling Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Du er LITT innblandet??? Hallo..... Du burde kanskje fortalt denne mannen før du lå med han at du virderte å fortelle det til hans kone. Tror han hadde holdt seg langt unna deg da. Synes ikke du skal fortelle det. Mannen velger sjeldent den andre, så du har nok ingen sjangs allikevel.
foolish Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 haha..jeg kan se for meg konas reaksjon om det hadde vært DU som hadde fortalt at mannen hennes var utro..*ler* nei ærlig talt, la dette bli hans jobb! og et tips; finn deg en singel mann uten kone og barn!=)
la Flaca Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Du har gjort nok som det er, om du ikke skal fortelle det til kona i tillegg. Forferdelig hensynsfullt av deg å tenke på at hun bør vite sannheten, men som du sikkert fordtår vil det sannsynligvis være spikeren i kista for de to. Er det det du ønsker må du selvfølgelig bare kjøre på.
Gjest Catwoman Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Hold kjeft - enkelt og greit. Hvorfor iall verden tenker du i det hele tatt på å gå bevisst inn for å ødelegge for henne?
Nigo-san Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ser dilemmaet ditt, men er enig med de andre her. Eller- hvis du er 110% sikker på at du forteller det utelukkende av hensyn til kona, fordi du vet at hun vil sette pris på informasjonen, og er bombesikker på at du ikke har skjulte motiver- så kan du jo fortelle. Men så lenge det er du som er den han var utro med, så anser jeg sjansen for at så er tilfelle som mikroskopisk. Tror du på sikt vil ha langt bedre samvittighet ved å holde munn om dette.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde HELT klart ha villet vite det om mannen min hadde vært utro mot meg! Så jeg kunne velge han vekk, for jeg hadde ikke taklet slik utroskap, så jeg mener at hun burde få vite det
Mannen38 Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 hei en venn av meg har vært utro mot sin kone som han har to barn med. jeg kjenner henne ikke bedre enn at vi bare hilser når vi møtes, for jeg jobber med mannen hennes. hun aner altså ingen ting. er det riktig av meg å holde tett om dette? det er jo langt fra min sak å blande meg inn i, men jeg uansett hva jeg gjør bestemmer jeg jo over livet hennes. på den ene måten at nå lar jeg henne leve lykkelig uvitende med sin ektemann, og på den andre måtenm kan jeg henne bestemme hva hun vil selv. barna de har sammen er små, det er vel kanskje best å være stille om dette, eller? jeg skjønner hvor galt dette høres ut, men hun han har vært utro med er meg. så jeg jo litt innblandet og. jeg vet at jeg ikke har noe å være stolt av, dere trenger ikke å si det. men hva gjør man? Nei! Du skal holde kjeft, fordi du har ingenting med å blande deg opp i dette. Paret skal finne ut av dette selv.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 PÅ meg virker det som om du vil ha kona til å gjøre det slutt slik at du kan få ha mannen hennes i fred! . . I tillegg til å ødelegge en familie så ødelegger du deg selv med et slikt dobbeltspill! Helt enig med denne. Og:Først er du utro mot henne, ved å ta mannen hennes. Så blir du på en måte utro mot ham, hvis du går bak hans rygg og forteller konen hans dette. Hvis du vil at han skal forlate henne, må du nok få han selv til å gjøre det slutt med henne, og ikke legg deg opp i hvordan dette skjer.
Snuppa 81 Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Enten er du "den andre kvinnen", eller så er du hennes venn... Og slik jeg ser det; er du "den andre kvinnen".. (hadde du vært hennes venn; hadde du aldri holdt på med han) Du visste at han var gift da du gikk inn i dette ? Vil du noe mer enn å være elskeren hans ? -Hvis ja her; hold deg laaaangt unna det oppgjøret han kommer til å få med sin kone.. La han ordne opp selv..hvis han vil forlate kona for deg da... Eller er du bare ute etter faenskap ?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Jeg synest at kona bør få vite det jeg, selv om motivet bak å fortelle dette er meget egoistisk.
Snuppa 81 Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Jeg synest at kona bør få vite det jeg, selv om motivet bak å fortelle dette er meget egoistisk. Av mannen... Hvis TS gir mannen et ultimatum. Enten forteller han det til kona, eller så er det slutt på forholdet. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 Ultimatumet bør i såfall være, enten forteller jeg (TS) det til kona ellers så forteller du (mannen) det. Mente at TS burde fortelle det, selv om motivet bak er egoistisk. Vet bare at jeg ville ønsket å vite.
Snuppa 81 Skrevet 12. desember 2007 #17 Skrevet 12. desember 2007 Jeg vil gjerne ha et svar fra TS om mannen har sagt at det er TS han vil ha en fremtid med.. Om han vil forlate kona for henne.. Hvis ikke; kan denne trusselen om å "sladre" være fordi TS vil ødelegge for han.. Hvis han ikke vil ha en fremtid med TS er det vel ikke noe problem.. Da bør TS dra langt pokker i vold og holde seg unna.. TS spiller et dobbeltspill her.. Kan ikke være venn med begge to..
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. desember 2007 #18 Skrevet 12. desember 2007 Er det ikke slutt mellom deg og han fyren da TS? Mener å ha lest noen av trådene dine før. Syns ikke du skal være hun som forteller kona om utroskapen fordi du er bitter og vil ha han tilbake.
aline Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 først ligger du med mannen hennes, fullt vitende om at det faktisk er mannen hennes.. så synes du synd på henne som har en utro mann, som du vet er utro, så du lurer på om du bør fortelle henne det???? Dersom du i det hele tatt tenkte på henne, burde du ikke da latt være å ha sex med mannen hennes? det jeg synes du bør gjøre, er at du bør slutte å ha sex med mannen hennes først og fremst, så bør du snakke med ham og fortelle ham at du synes han bør slutte med sin oppførsel ovenfor sin kone, HAN bør fortelle henne om det som har skjedd, også får DE rydde opp seg imellom og du bare rett og slett slutte å ha sex med gifte menn dersom du faktisk skal drive å bry deg om konene deres.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Ultimatumet bør i såfall være, enten forteller jeg (TS) det til kona ellers så forteller du (mannen) det. Mente at TS burde fortelle det, selv om motivet bak er egoistisk. Vet bare at jeg ville ønsket å vite. Dette er da ikke skrevet av TS, ser at jeg har vært utydelig. Bare ville få frem at jeg synest kona bør få vite, helst av mannen. Selv om motivet bak å fortelle det er feil. Har da ikke lest andre tråder av TS, og kan bare svare for meg selv som vil ønske å vite om mannen min er utro slik at jeg har et valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå