Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å bli gravide i4 mdn nå, uten noe hell enda... Vet det ikke er lang tid... Men det er så innmari kjipt hver gang mensen kommer likevel...Er det bare meg som er ekstremt utolmodig?? Håper det er flere som meg :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du nok bare smøre deg med tålmodighet... 4 måneder er ingenting mot det flere andre her inne har prøvd!

Skrevet

Jeg slutta med pillen i juli og har heller ikke blitt gravid.

FØler vel som deg. Er også utålmodig.

Ikke vant til at det tar så "lang" tid.

Men vi har jo lov til å føle at det tar tid. At det er lov å bli skuffa.

Så nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke så mye på det. Lettere sagt enn gjort. Men tenker seriøst på å ikke benytte meg av eggløsningstester snart.

Skal du ?

Skrevet

Vi er inne i vår 15. pp. Og det hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd når jeg slutta på pilla!!

Skrevet

Er i pp 23 nå, og hadde heller aldri drømt om at veien skulle bli så lang.

Det er forskjellig fra person til person. Noen må dessverre slite mer enn andre. Håper du slipper det. :)

Eggløsningstester kan anbefales, da får du mer kontroll.

Du kan f.eks. bestille på billigeteste.dk :)

Lykke til.

Skrevet
Jeg slutta med pillen i juli og har heller ikke blitt gravid.

FØler vel som deg. Er også utålmodig.

Ikke vant til at det tar så "lang" tid.

Men vi har jo lov til å føle at det tar tid. At det er lov å bli skuffa.

Så nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke så mye på det. Lettere sagt enn gjort. Men tenker seriøst på å ikke benytte meg av eggløsningstester snart.

Skal du ?

Hei! Tusen takk for koselig svar!!! Jeg er fullstendig klar over at det kan ta laaaang tid, om det i hele tatt kommer til å skje. men det er som du sier, vi må få lov til å bli skuffet!! Lettere sagt enn gjort å ikke tenke så mye på det? :sukk: men vi får holde hodet opp, så fikser det seg nok for snille piker!!!!!

Har ikke forsøkt eggløsningstester enda... men vurderer det.. Du da??? Ha en strålende dag videre, skal krysse fingrer og tær for dere alle!!!!! :jepp:

Skrevet

Jeg og samboeren min har til nå kommet til PP17! Det føles veldig lenge! Og det hadde ikke vi heller trodd når vi sluttet med pilla.

Men jeg skjønner godt at 4 måneder kan føles lenge. Men for alt du vet kan det jo klaffe for dere i neste PP :)

Skrevet

Hva står PP og tallet etter for egentlig..? :sjenert:

Skrevet
Hva står PP og tallet etter for egentlig..? :sjenert:

PP= Prøveperiode. Eks Prøveperiode nr. 17. Takk for all oppmuntring folkens! Vet at jeg ikke burde syte et sekund!!! Lykke til til alle dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hjertesmil:

Skrevet
Hei! Tusen takk for koselig svar!!! Jeg er fullstendig klar over at det kan ta laaaang tid, om det i hele tatt kommer til å skje. men det er som du sier, vi må få lov til å bli skuffet!! Lettere sagt enn gjort å ikke tenke så mye på det? :sukk: men vi får holde hodet opp, så fikser det seg nok for snille piker!!!!!

Har ikke forsøkt eggløsningstester enda... men vurderer det.. Du da??? Ha en strålende dag videre, skal krysse fingrer og tær for dere alle!!!!! :jepp:

Syns vi høres like ut :) Skjønner deg veldig godt . Ja tenker en del og ligger vel i bakhodet mitt nå om dagen..

Jeg har tenkt på å bestille noen billige eggløsningstester snart.

Hadde vært spennende å finne ut om når eggløsning skjer... Lykke til :)

Skrevet
Syns vi høres like ut :) Skjønner deg veldig godt . Ja tenker en del og ligger vel i bakhodet mitt nå om dagen..

Jeg har tenkt på å bestille noen billige eggløsningstester snart.

Hadde vært spennende å finne ut om når eggløsning skjer... Lykke til :)

Hei igjen du! Det er ikke like lett å tenke på andre ting føler jeg.. Hvertfal ikke når den ene etter den andre popper frem barn :fnise: Men det er jo bare koselig selvsagt!!!!! Hvor kjøper du de billige testene?? Hadde vært kjekt med en oppdatering om hvordan det går med deg! Lykke til!!! :5:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

www.billigeteste.dk

Endret av Liljen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...