Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hva skal man si til det...når norske politikere, gifte som ugifte, kjøper sex i utlandet på reiser. Akseptert eller ikke...? http://www.liberaleren.no/2007/12/07/politikere-kjoper-sex/
Mann 42 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hva skal man si til det...når norske politikere, gifte som ugifte, kjøper sex i utlandet på reiser. Akseptert eller ikke...? http://www.liberaleren.no/2007/12/07/politikere-kjoper-sex/ Det er jo intenst mislikt og sosialt uakseptabelt for politikere å kjøpe sex, allerede. Og så vidt jeg forstår, er det en lov eller iallfall en forskrift på trappene som skal forby statsansatte å kjøpe sex også i utlandet. Generelt så syns jeg nok at der sex selges frivillig, så er det ikke noe prinsipielt galt i hverken kjøp eller salg per se, men for en politiker er det så lite sosialt akseptabelt, og fører til så mye problemer at jeg stiller meg veldig tvilende til politikere som gjør slikt. Jeg syns en politiker skal være rasjonell, eller iallfall litt mer rasjonell enn andre folk, og jeg liker absolutt ikke tanken på at vi har folkevalgte som lar kuken ta de viktige beslutnignene for dem.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Diplomater, UD-aspiranter, offentligel tjenestemenn og alle offentlig ansatte bør miste jobben dersom de kjøper sex i Norge eller i utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Diplomater, UD-aspiranter, offentligel tjenestemenn og alle offentlig ansatte bør miste jobben dersom de kjøper sex i Norge eller i utlandet. Og kvinner i offentlige posisjoner burde miste jobben hvis de ligger med en mannlig overordnet.
Mann 42 Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Og kvinner i offentlige posisjoner burde miste jobben hvis de ligger med en mannlig overordnet. Vil det være en formildende omstendighet dersom den overordnede er en kvinne?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Diplomater, UD-aspiranter, offentligel tjenestemenn og alle offentlig ansatte bør miste jobben dersom de kjøper sex i Norge eller i utlandet. Hvorfor det??? I norge er det ingen forbud mot kjøp av sex, heller ikke i mange andre land. Men at det er moralsk forkastelig er en annen ting....
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Og kvinner i offentlige posisjoner burde miste jobben hvis de ligger med en mannlig overordnet. Du har nok misforstått dette. Det er for at ikke den som sitter med makta skal kunne utnytte kvinnene under seg at det ikke er akseptabelt at sjefen kaster seg over den ansatte. Men motsatt er faktisk helt greit.... Så den det bør få konsekvenser for yrkesmessig (om noen av dem) så er det selvsagt den overordnede. Uansett kjønnn ;
Gjest Anti-Liberalist Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 og jeg liker absolutt ikke tanken på at vi har folkevalgte som lar kuken ta de viktige beslutnignene for dem. Hvorfor er det å pule horer ensbetydende med at man lar kuken ta beslutningene for seg? Hvorfor kan det ikke være et tegn på at man bare lar kuken få sitt? Dette fremstår jo for faen meg som en halvpervers utgave av amerikansk politikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå