Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 22 år som er kjempelys i huden , har veldig blondt hår, og dermed også veldig lyse vipper og bryn... Om sommeren blir huden min griserosa, og håret (og brynene) blir nesten hvite, dette synes jeg er lite vakkert... :(

Har derfor lurt på å farge øyenbrynene mine, noen som har erfaring med det? Er det dyrt/holder det lenge/blir resultatet bra? Er som sagt veeeeeeeldig lys...

Å, når jeg først er i gang: noen som vet om noen gode øyenkremer mot mørke ringer under øynene? Jeg sover bra og drikker mye vann, så dermed må jeg nok prøve noe annet...

Håper noen har noen tips! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å gå til en hudpleier første gang du skal gjøre dette. Det er nemlig veldig lett å få for mørte øynebryn eller få ulik fasong på dem!

Hudpleieren kan sikkert lære deg opp slik at du kan gjøre det selv neste gang.

Vanligvis holder en slik farging 3 - 6 uker.

Lykke til!

:briller:

Skrevet

Det er nok lurt som Litago mener

og gå til en hudpleier :D

Det blir nok penest og farge

både vipper og bryn visst du er lys :rodme:

Tror det koster ca 300 for alt

Gjest ButtHead
Skrevet

Jeg har farget vippene hjemme, og det ble et ok resultat, men har også farget de hos hudpleieren og da ble det et mye bedre resultat.Så jeg anbefaler deg å gå til en hudpleier. Tror det koster rundt 150,- og det er det jo verdt :)

Skrevet

Jeg anbefaler også hudpleier. Jeg tar i alle fall ikke sjansen på å gjøre dette selv... Hos min hudpleier koster farging av bryn 80,- og skal du nappe brynene koster dette 80,- i tillegg.

En hudpleier kan finne den fargenyansen du vil kle best. Med dine farger vil jeg tro du ikke bør ha særlig mørke bryn - dette ser bare kunstig ut. En brun nyanse blir sikkert flott :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg farger mine selv! Blir bra, er nøyaktig ved påføring av fargen.. Og det er bare å ha det i i et par minutter for deg som er så lys.. Så blir det ikke så drastisk!

Lykke til uansett:)

Skrevet

Tusen, tusen takk for gode tips, jeg tror jeg skal gjøre som dere anbefaler og gå til hudpleier og få henne til å ordne det.

Er litt skummelt... :-?

Uansett, tusen takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...