estrella Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Går det an å få tak i noen billige telefonkort, til mobilen, slik at det er billigere å ringe til USA? Det må være slike kort som kan brukes på et annet abonnement, og ikke de der lebara mobil, eller hva nå enn det heter..
estrella Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2007 På megakort vet jeg de selger mange, men jeg har aldri prøvd dette ut før.. Kortet kalt "sunrise" er jo billigst. Noen som har litt mer peiling enn meg?
La Luna Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du veit det er veldig billig å ringe til USA fra fasttelefon? Med telenor koster det bare 63 øre i minuttet. Har dessverre ingen peiling på telefonkort
Gjest _Leela_ Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Har du tilgang til nett så er Skype veldig kjekt og billig, benytta det en del da jeg bodde i utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 ...Og med "voipstunt" ringer du gratis i 3 måneder etter å ha betalt inn 10 e, som du ikke trenger å bruke på lang,lang tid. Tror det er billigere enn skype også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå