Gjest Besøkende Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Blir smågal, for jeg får ikke åpna firefox, uansett hvilke omveier jeg går. Har Vista, hvis det skulle ha noe å si. Har også prøvd meg på supertrikset slå av og på, og har også avinstallert og lasta ned firefox på nytt. Hvis noen kan hjelpe meg, blir jeg veldig glad. Liker ikke IE!
ToneP Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Hvis du er glad så lenge du ikke bruker iE kan du alltid bruke opera, som kan ligne en del på firefox. Når du har prøvd å starte det, har du sett etter om det er startet en prosess? (Ctrl + alt + del), hvis den ikke starter i det hele tatt burde du vurdere å enten gå over til annet os (XP og Ubuntu er to bedre valg mtp. å få ting til å faktisk funke) eller bruke en annen nettleser. Det enkle er ofte det beste.
Vilya Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Har du en oppdatering gående? Lukk alle åpne vinduer, og klikk ja eller nei i dialogboksen som evt dukker opp, så bør FF starte umiddelbart. Ad annet operativsystem: Kubuntu er ca det samme som Ubuntu. Begge er "Linux for humans", men Kubuntu er litt enklere å kjenne seg igjen i for Windowsbrukere. (Jeg har og bruker begge, og trives veldig godt med KDE-desktopen som bl.a. finnes i Kubuntu)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå