Gjest tipstakk Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 er sammen med en fyr vært ilag 3 mnd.han yar ting casual og holder med møtes iblant han har mye å gjøre utenom. jeg er intens mener i et forhold trenger jeg se en fyr ofte for at jeg skal føle meg tilfredsstilt i sjelaog føles mer nært.når man ses sjelden føler jeg man blir nesten småfremmede hver gang .. jeg er vel ikke jenta som er så laidback.liker varme kjærlighet gode ord,passion osv.. han er god og snill men så laidback han tror visst at kjærlighet ikke trengs noen innsats på..men det gjør det jo... kan en laidback fyr endre seg ? hvordan skal man fremlegge at man burde ses mer for i det hele tatt ha et nært forhold.familien hans vet vi er sammen det har han selv sagt til de så han mener vel alvor da når man sier sånt til fam.betyr det vel noe allfall. mpra er vel neppe den første menn sier de har fått dame til..om det ikke betyr noe. jeg vet at han tidligere med damer har oppført seg likedann de hadde klaget på hans stillhet.. går jo iblant lurer på om han er borte...blir så usikker når han kan være taus fem dager men selv synes han d er normalt. teit bare gi opp en man liker pga dette men veit ikke vil jo helst han skal endre seg litt for er jo ikke store krav egentlig og gi mer av seg selv,til dama si..gi mer ord og kjærlighet.-han sier han liker ikke snakke om følelser ..det er jo normalt blant menn men hvordan formidle at i et forhold bør man snakkes jevnlig for få noe speSIELT.FOR Å KOMME NÆRMERE.....og med stillhet mellom møter bare lager merkelige tanker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå