Gå til innhold

liker endre menn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jerry_*
Skrevet

jeg er en jente på 19 år. helt siden jeg hadde en elsker som er 17 år eldere enn meg klarer jeg ikke å tenke på gutter på min egen alder lengre! det er forhåpentligvis bare en fase. men nå kan jeg altså ikke tenke meg å være sammen med noen som er like unge som meg. hva tenker dere om dette? er det helt unormalt hvis en mann på 30+ er interessert i en på 19? vil jo ikke la meg bruke av disse gamle grisene heller, men det er vel ikke nødvendigvis det de er? jeg er jo moden av meg, og menn på 30 er vel ikke alltid kjempevoksne i hodet, så kanskje vi er på bølgelengde? hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenker at du burde nyte det så lenge du føler deg komfortabel med det :) Er i din situasjon selv, har ikke sjans til å greie å like gutter på min egen alder (og tro meg, jeg har prøvd) men føler eldre menn, 10-20 år eldre, er noe som tiltrekker meg mye mer. På alle måter.

Stå på og kos deg! :)

Endret av Huldriél
Skrevet

Tja, sambo er 11 år eldre enn meg og jeg traff han da jeg var 20. Men jeg hadde jo ikke forventet å treffe en som var så "gammel". Det var jo ikke noe jeg søkte etter, det bare ble sånn. Så det er vel fult mulig for at det kan gå!

Skrevet

Og jeg liker dem yngre;)

Mannen er 5 år yngre, og vi har det helt fantastisk..

ALT er mulig bare der er kjærlighet og samhørighet:)

Skrevet

Heheh.... Kanskje du bare vinner mer erfaring på det og...;)

Jeg er samboer med en som er 8 år eldre enn meg, har alltid likt dem litt eldre jeg og...

Den dag i dag har vi vert sammen i 4 år, planer om giftemål, og det største av alt; Vi har fått VERDENS HERLIGESTE SØNN;)

KOs deg, du lever bare en gang, men pass opp !!

Lykke til

Skrevet

Hva gjør vel noen år fra eller til hvis man trives sammen?

Nei, kos deg du!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...