Gå til innhold

Brio togbane på bord

Anbefalte innlegg

Gjest <julenissen
Skrevet

Noen som har kjøpt den?

Jeg ser den er på salg hos ringoshop.no til 799,-

Gutten min elsker sånt og jeg vurderer å kjøpe. Men er det noen som har den, og er dere fornøyd?

Takk for svar!

Skrevet

Hvis du har plass til å ha det stående fremme til enhver tid og poden liker brio-tog kjempegodt - så hvorfor ikke. Er jo fint å få det opp i høyden i stedet for å sitte på gulvet og leke med togene.

Har ikke sånn selv, men hadde garantert kjøpt det hvis vi kunne. Leketøysbutikkene har ofte sånt stående utstilt - og da er han ikke til å slite derifra...

Skrevet

oi.. vi var på let etter det for 4-5 år siden.. men fant det ingen plass.. så vi fant ut av vi skulle lage et selv.. men det ble selvsagt aldri gjort..... har du noen nettside på denne?

hadde vært gøy p ta en titt... har desverre ingen ringo butikk i det nærmeste område vårt.....

Skrevet

Er du nå så sikker på at bordet er inkludert? Jeg spurte nemlig på en butikk for en tid tilbake hva det koster for alt sammen (ikke helt likt dette, det var noe Thomastog-greier, men det var Brio), og med bord og hele røkla kostet det ca 3000.

Skrevet

Jeg er enig med Tuji: dette koster nok mer enn 800 ja.

Så et annet - vel og merke med mer togdeler - og det kostet 5000,-

Skrevet

For 799,- får du nok bare togskinnene, tipper jeg.

Skrevet

Nå nei du!

Jeg har bestilt dette på ringoshop.no og der kom det bord med alt for 799,-

Kjempeflott!!! Jeg er storfornøyd og gutten og jenta mi kommer til å elske dette!!! :) :)

Skrevet

Da ville ikke jeg nølt; grunnen til at vi ikke kjøpte i sin tid var den avskrekkende prisen som var 5000,- :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...