Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Er denne ute i parfymeriene nå? Hva lukter den? Både jeg og typen elsker Armani duftene, og hvis han liker denne også, kan jeg tenke meg at den ligger under juletreet i år. Finnes det noen parfymer den minner om? Spør litt her først, for det kan ta litt tid før jeg kommer meg til nærmeste parfymeri...
Corrazy Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg ELSKER den. Har prøvd mange forskjellige parfymer i høst, og ingen av dem har falt i smak eller passet meg så godt som denne. Men som med de fleste parfymer faller den ikke i smak hos alle. Sjekk basenotes.net
MissSunshine Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg prøvde den for et par uker siden. Lukten var god, men den ble en anelse tung for meg. Men så er jo jeg også vant med parfymer som f.eks DKNY Be Delicious da. Skal snart ut å reise nå, kanskje jeg skulle ha kjøpt den som "gå ut" parfyme...? :klø:
lillesky Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Enig med MissSunshine, den er litt tyngre enn de vanlig lette parfymene jeg bruker: DKNY Be Delicious, Så det er en fin fest-parfyme for meg. Her står det litt om den på basenotes.net. Den begynner veldig frist, som jeg er vant til. Også synes jeg den blir litt fyldigere etterhvert, men absolutt bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå