Gå til innhold

Barbering..??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

tenk å kalle dette fine tiltrekkende håret for ekkelt, blir kvalm jeg av barberte kvinnkjønn

DET er vel en annen diskusjon, er det ikke? :wink:

Jeg tror nok du får "teken" etterhvert, Tuddelidu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker å barbere meg i dusjen med Venus høvel og bruker vanlig såpe eller barberskum. Jeg drar høvelen både med og mot hårene slik at jeg får bort absolutt alt. Etterpå smører jeg på et tynt lag med Brulidin 0,15% creme, sårsalve som fås kjøpt på apoteket. Og vips, ingen røde prikker! :D

Har anbefalt denne kremen til venniner som også har fått samme resultat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

slet masse med røde prikker og inngrodde hår før jeg for to år siden bestemte meg og tok laser. dyrt, ja og ganske så vondt, men problemet er borte :D for meg var det absolutt verdt det. har fremdeles litt hår igjen som jeg må barbere (siden jeg ikke har kostet på meg å gå nok ganger til å få fjernet alt), men det håret er så tynt at det ikke er noe problem å barbere.

så det er kanskje noe å tenke på hvis det blir alt for ille ?

Uansett, lykke til!!

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høvler med og mot hårene. Det varierer om jeg får nupper eller ei.

Etterpå så har jeg prøvd meg frem med å smørre på Bacimysin-salve, pyrisept-salve og hydrokortison-salve - og føler at det da blir mindre prikker med enn uten salve.. Har også fått bra resultat med å bruke aftershave etter barberingen ..(hehe men da lukter man jo litt etterpå :wink: ) - og det svier ikke så ille altså!! bare med en gang - så gir det seg...

jeg vil heller ikke ligge og skreve og bli fiklet med der nede .....og så den vonde voksen da !! auu!!! :o Nei da barberer jeg heller annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...