Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Vel, saken er at jeg har datet en fyr på jobben noen ganger nå. Heftig flørting og noen små kyss men ikke noe mer foreløpig, men det ligger i luften. Så lurer jeg, hvordan skal det gå om vi kjører løpet helt ut. Vi er begge godt voksne, vært i forhold før og har barn. Vi "klikker" helt og har det utrolig morsomt sammen. Både på jobb og privat. Har ikke sagt noe på jobb, men det er tydelig at andre har lagt merke til ting. Det kom kommentarer om dette lenge før vi i det hele tatt tenkte tanken på å date. Så det er nok noe i det at andre ser ting før man ser det selv Noen kommentarer?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg vil si at dette er helt opp til dere selv! Jeg møtte selv min kjære på jobb, men vi ble ikke sammen før vi begge hadde sluttet der. På min nye arbeidplass er det to av mine kollegaer som er sammen. Jeg vet ærlig talt ikke om de møttes her, eller var sammen før de begynte i jobben, men det fungerer iallefall bra for dem! De er veldig flinke til å skille jobb og privatliv, og det er nok det viktigste. Ikke kyss og klem på kjæresten/kollegaen foran andre, det er upassende. Klarer dere å skille her, ser jeg ingenting i veien for at dere kan få det fint sammen. Lykke til!
LilleLy Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Det er jo ikke tvil om at mange møter hverandre på jobben... er det kjærlighet mener jeg at man ikke skal la jobben stå i veien, men tenke over hvilke konsekvenser det kan ha ift karriere og hva man er villige til å ofre... Tror det er vanskelig å jobbe sammen på lang sikt om man kjører løpet helt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå