Gjest Gjest_maria49_* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Heisann alle sammen! Jeg går på uførepensjon,men de siste månedene har banken min betalt ut pensjonen en dag før den oppsatte utbetalingsdatoen. er det banken min som gjør en feil her eller er det nav som har fleksible utbetalingsdatoer?
Leo Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 NAV har en "sikkerhetsmargin" i sitt system med tanke på at pengene skal ut til banker med forskjellige systemer og rutiner. Resultatet er at noen får pengene sine før den fastsatte datoen. Noe de sjelden klager på .
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Bruker du Postbanken? Jeg vet at de som bruker Postbanken får utbetalingene en dag tidligere enn andre.
Gjest Gjest_maria49_* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Heisann! Jeg bruker Skandiabanken
Gjest Gjest_maria49_* Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Heisann! Og det er kund det siste året pengene er kommet tidligere, ellers har de alltid kommet inn ved oppsatte utbetalingsdato
Leo Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Men det er vel uansett ikke noe problem? Man forholder seg til den fastsatte utbetalingsdatoen og kommer pengene en dag før så gjør jo ikke det noe. Problemet oppstår først når pengene ikke kommer til fastsatt tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå