Gjest gruer seg Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Vurderer å gå til det drastiske tiltak å kutte sædleder, da en har fått to barn og ikke er lysten på flere- Selve inngrepet er greit, men jeg tenker mer på følgene for sexlysten og evnen. Har idag ofte lyst, stort behov for sex, og stor sædproduksjon. Samleie 1-2 ganger i uka+selvhjelp er vanlig.:rødme: Er redd for at sex lysten skal forsvinne om en kastrerer seg. Hører jo også alle mytene om evenukk, at en da ikke er ordentelig mann osv. En liker jo og se sæden sprute - det vil vel ikke komme noen væske ut etter dette inngrepet ? Blir en tørr og ikke får frem klar dråpene ved opphisselse ? Har kolleger som har utført det og er fornøyd, mens andre sier at det må du ikke en gang tenke på - det er sexuelt selvmord. Vurderer veldig frem og tilbake, må snart ta den store avgjørelsen, blir snart søvnløs av dette :søvn: Håper på svar fra de gutter som har erfaring og hvordan jentene opplever dette
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ved kastrering så fjerner man testiklene. Det gjør man ikke på mennesker med mindre de er pedofile mordere.... Sterilisering derimot, så kuttes sædlederene. Du får normal sexlyst og utløsning.
Gjest Wolven Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Ved kastrering så fjerner man testiklene. Det gjør man ikke på mennesker med mindre de er pedofile mordere.... ..eller på transkjønnete i forbindelse med kjønnsbekreftende operasjon. Helt uten at de er pedofile mordere. Pedofile som kastreres blir "kastrert" med medisiner, ikke kirurgi. I tillegg må de selv være villig til slik behandling.
Gummiloppa Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 ..eller på transkjønnete i forbindelse med kjønnsbekreftende operasjon. Helt uten at de er pedofile mordere. Pedofile som kastreres blir "kastrert" med medisiner, ikke kirurgi. I tillegg må de selv være villig til slik behandling. Ehh, hvem pedofile mordere har lyst til å kastreres?
Gjest Wolven Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Ehh, hvem pedofile mordere har lyst til å kastreres? Ikke alle pedofile er mordere. Hva rettssystemet gjør med dem som er det kan ikke jeg svare på, men jeg tviler på at noen her i landet blir tvangskastrert kirurgisk.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 kjemisk kasterasjon skjer kun om de pedofile ønsker det for å slippe å videre forgripe seg på barn
Gjest Bond Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 kanskje litt offtopic, men det var en dokumentar om firvillig kastrasjon på tvNorge et par dager siden. Jeg visste absolutt ikke at det finnes så mange ikke mordere og ikke pedofile og ikke transkjønnete som gjør dette. Bare mennesker som vil få de vekk, som vil ikke være seksuelle i det hele tatt. Greit nok, det er jo ens valg, og jeg kan godt respektere dette, men det var en mann som selv hadde knust sine egne baller for å unngå å ha lyst (han slitet jo da med sexavhengighet men..)
Gjest Elfrida Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Sterilisering derimot, så kuttes sædlederene. Du får normal sexlyst og utløsning.Jepp, med sprut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå