Gå til innhold

hvor mange...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... får orgasme uten hjelpemidler (fingre, vibrator o.l) under samleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
... får orgasme uten hjelpemidler (fingre, vibrator o.l) under samleie?

Ca tusen...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg er en av de heldige som får orgasme veldig fort, ofte for fort ! Og helt uten hjelpemidler

Skrevet

JEg er en av de heldige og :)

Skrevet
Jeg er en av de heldige som får orgasme veldig fort, ofte for fort ! Og helt uten hjelpemidler

Jeg også.

Kan gå fra null til hundre på under et minutt, uten problemer, og uten andre remedier enn kjæresten min :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Sånne tråder blir lett skjeve, jenter som ikke får orgasme så lett skriver sjelden, pluss at det fort skaper usikkerhet, og følelese av ikke å være normal...

Jeg hører iallefall ofte om venninner som ikke får orgasme lett, men her på KG virker det som om man bare kan bli pustet litt i nakken også kommer man som sprettert...

Skrevet

Nå er det ikke bare jordbærsyltetøy å få lett orgasme heller da.

Jeg er helt ferdig når jeg har fått orgasme, jeg får aldri mer enn en, og har overhode ingen seksuell glede av mer sex etter orgasme, annet enn at det gleder partneren min at jeg " holder ut" til han har fått sin, noe som er en selvfølge.

Men det betyr rimelig korte sexakter, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg får ikke vaginal orgasme lett, har opplevd det en eneste gang og det er virkelig en plage å ikke klare det igjen.. kjipt å vite hva man går glipp av :P

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja kan være en ulempe å få orgasme for fort, for da må vi vente på mannen som da gjerne bruker mye lengre tid, og holder vi på for lenge så blir det ubehagelig for meg, selv om jeg kan komme to ganger på ett samleie. Men noe mer enn det klarer jeg ikke og blir sår om jeg må holde på såå lenge.Så ja takk til menn som spruter fort ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hm, jeg har aldri tenkt på det som problematisk, kanskje derfor jeg tenker på det med skuffelse for de som ikke kommer så lett.

Skrevet

vel.. jeg syns nå sex er så utrolig mye mer enn bare en orgasme, så jeg føler meg absolutt ikke skuffet selv om jeg ikke kommer av samleie. tvertimot, veldig fornøyd :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Bra!

Og det er nok litt typisk meg og skulle passe litt på så ikke folk blir lei seg og føler seg støtt... :fnise:

Skrevet

På tide at noen andre tar ansvar for mine orgasmer ja. jeg gidder defintivt ikke gjøre det selv nemlig.. :P

Skrevet

Jøss, det er ikke den ting man ikke kan få på Kvinneguiden... *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...