Gjest hår Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har bleket håret, og farget det med en askeblond farge. Nå er det ikke like bleket overalt. Denne askeblonde fargen fjernet det meste gulskjæret som var der, og jeg så tydelig at den var rosa/lillafarget (farge som reduserer oransj/gulhet) når den virket i håret. Jeg har likevel ikke lyst å være blond, og vil farge det brunt/lys brunt/mørk blondt. Kan jeg risikere å ende opp med grønt hår? Eller? Hvilke farger vil være best i dette tilfellet?
Snuppa 81 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har bleket håret, og farget det med en askeblond farge. Nå er det ikke like bleket overalt. Denne askeblonde fargen fjernet det meste gulskjæret som var der, og jeg så tydelig at den var rosa/lillafarget (farge som reduserer oransj/gulhet) når den virket i håret. Jeg har likevel ikke lyst å være blond, og vil farge det brunt/lys brunt/mørk blondt. Kan jeg risikere å ende opp med grønt hår? Eller? Hvilke farger vil være best i dette tilfellet? Du må passe på at det er en gylden farge du da bruker.. Vet ikke hvor mørkt du vil ha det, men pass på at tallet etter "." (i fargenavnet) er høyere enn 1/2/3... Spør i butikken.. Jeg har driti meg ut der mange ganger.. Har heldigvis en venninne som er frisør og hun har hjulpet meg der
Gjest Bertine Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Grønt hår får du visst du bader i klorvann (badebasseng) etter å ha stripet/bleket håret. Det beste ville være å farge det hos frisør, for etter at du har bleket det vil håret suge til seg mye farge, å resultatet kan bli mye mørkere enn du ville ha det.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg valgte lys gyllenbrun 565. Håper dette går bra Ser ikke ut til at det er blitt noe grønt i allefall.. Har det i nå..
Snuppa 81 Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg valgte lys gyllenbrun 565. Håper dette går bra Ser ikke ut til at det er blitt noe grønt i allefall.. Har det i nå.. Ble det ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå