Gå til innhold

Kjærlighet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har et råd?? Jeg er forelsket i en som er 2 år eldre enn meg.

men mitt problem er at jeg ikke tør ta det første steget da jeg er av den skjennerte typen.men nå har jeg fått høre at han muligens er intressert i meg.

men et problem er at han å er blug. å for ikke så lenge siden kyssa han ei annei.

Men jeg fikk høre at han prater en del om meg sier at jeg er søt osv.å han snakker en del om meg.

Er det noen som kan si om han er interessert eller ikke? Jeg er heeelt fortvila Takk for svar icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Be ham med ut på kafe eller noe og ta en koselig kveld hvor dere kan sitte og prate. Da merker du godt om dere er på bølgelengde eller ei. I tillegg er det da lettere at det kan skje noe senere. Dere kan jo også ta en spasertur sammen. Pass da på å finn noen romantiske steder dere kan gå til.

Lykke til.

Husk: innimellom må man ta noen sjanser for å vinne kjærligheten. Jeg angrer ikke et sekund på den dagen jeg var modig og vant kjæresten min sitt hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

å problemet er at jeg ikke har sett han på snart 5,5mnd.han jobber i oslo å er kun hjemme i helger å ferier, hjelp jeg blir gal snart.håper på svar fra noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nå har han også begynnt å prate om sex til andre innkludert meg noe han ikke gjorde før.

jeg er så frustrert vet ikke hva jeg skal gjøre.kan noen komme med noen råd. men som sakt så er jeg blyg av meg. men det er jo han også. jeg er å veldig god kamerat me broren hans som jeg også har vært forelska i. lille broren han kan jeg snakke med alt om også sånne ting. men han jeg er forelska i nå klarer jeg ikke det. det stopper seg opp vet ikke hvorfor.

har også flørtet en gang å det likte han da. hm en ting er nå bra vi er jomfruer begge 2 så da er vi jo like uerfarne begge 2. kan noen plis hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...