Gå til innhold

Handle "stort" som privatperson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal muligens arrangere et stort selskap i løpet av neste år, og planelgger i den anledning å lage buffet for 60-70 personer - med mye grønnsaker og urter. Jeg ser for meg at min lokale Rema ikke helt duger, verken i forhold til kvantitet eller kvalitet! :ler:

Er det ikke noen såkalt "grønnsakshaller", om jeg kan kalle det det, I Oslo hvor blant annet innehavere av grønnsaksbutikker osv møter opp grytidlig om morgenen for å kjøpe inn varer? Kan jeg også gjøre det, som privatperson, når jeg trenger såpass mye?

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva som er i Oslo, men på generell basis pleier det å greit å ta kontakt med en grossist, legge frem hva du trenger, fpor så å komme å se utvalg/hente varer. Dette har jeg gjort med både kjøtt/grønt og tørrvarer når jeg har laget mat til store selskap. Man får ofte varene til den prisen grossistene selger varene til sine kunder :jepp:

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg tror det er noe slikt ved Bjerke omtrent. Husker jeg ble med hit da jeg var 14 år og solgte jordbær. Hit dro vi om morgenen for å kjøpe masse bær. Men det var jo en bedrift da. Om privatpersoner kan det vet jeg ikke. Men vil egentlig tro det. Husker ikke helt hvor det lå. Men mener det var omtrent ved Bjerke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...