lubiluu Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 har sett at nettstedet kreativt bryllup har samme kjolene og bildene som denne siden.bridal online store ser ut som prisen bli ganske anderledes på den norske siden, min venninne bestilte kjole der og fikk den for 2500 kr
Gjest snazaroo Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg kjøpte min på kreativtbryllup. Det var prøvemodell, så jeg betalte halv pris. Men allikevel har jeg betalt mer enn det den koster her da.... Dersom prisen er 300 dollar. Jeg burde selvfølgelig ha sjekket dette først da. Måtte uansett prøvd kjolen først. Er usikker på om jeg hadde klart å prøvd kjolen i butikk der, for så å bestille den et annet sted.... Søren, hadde ikke hatt samvittighet til det. Nå blei jeg lei meg. Faen. (sorry)
lubiluu Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 har de samvittighet til å lure deg med prisen på den måten skal du ha samvittighet til å prøve der og bestille et annet sted. var ikke meningen å gjøre deg lei deg--- hvordan var kjolen?
Gjest snazaroo Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 har de samvittighet til å lure deg med prisen på den måten skal du ha samvittighet til å prøve der og bestille et annet sted. var ikke meningen å gjøre deg lei deg--- hvordan var kjolen? Neinei, det er jo jeg som er dum... Jeg som alltid er så fornuftig og sjekker gud veit alt mellom himmel og jord på nett før jeg kjøper... Herregud, hva tenkte jeg med? Jeg har sendt dem en mail nå og forklart at jeg har betalt 3 ganger så mye som på den andre nettsiden da. Så får vi se hva dem sier til det. Ganske kjipt, for jeg var så fornøyd med servicen og alt. Kjolen er praktfull, rett og slett. Sitter som støpt, så jeg skal jo bruke den! Det er kjipt å vite at jeg kunne hatt noen tusen igjen, som jeg kunne brukt på mye annet. Bryllup koster..... Jeg har snakekt meget pent om dem til venner og kjente, flere ganger her inne på forum også. Skrytt av de. Håper ikke jeg har "lurt" andre nå da.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hei hei. Er litt skeptisk til å bestille over nettet, men fant en kjole som eg syns var nydelig. Men hvordan fikk du prøve kjolen du bestilte?
Gjest Eline80 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 har sett at nettstedet kreativt bryllup har samme kjolene og bildene som denne siden.bridal online store ser ut som prisen bli ganske anderledes på den norske siden, min venninne bestilte kjole der og fikk den for 2500 kr Kjolene på divaX går igjen på denne nettsiden... http://www.jkdress.com/ til en helt annen pris! Søk på varenummeret du finner på divaX sine sider, så får du den opp på den andre. Varenummeret må begynne med JK http://www.divax.no/group.asp?group=64&sub=64
Gjest Gjest_talkmarchine_* Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 har sett at nettstedet kreativt bryllup har samme kjolene og bildene som denne siden.bridal online store ser ut som prisen bli ganske anderledes på den norske siden, min venninne bestilte kjole der og fikk den for 2500 kr Hei du jeg ser at du føler deg lurt.Men alle som driver nettbutikker prøver å tjene litt på sine produkter.De kjøper de ifra utlandet og prøver å tjene 2 til 3 ganger hva di gir for produktet.Det er helt vanlig når man driver butikk.Sånn er det i de vanlige brudekjole butikkene også.Det er derfor kjolene blir så dyre.Men har man lyst å spare mye penger så er det bare å ta bestille selv ifra utlandet:-)
Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Hei du jeg ser at du føler deg lurt.Men alle som driver nettbutikker prøver å tjene litt på sine produkter.De kjøper de ifra utlandet og prøver å tjene 2 til 3 ganger hva di gir for produktet.Det er helt vanlig når man driver butikk.Sånn er det i de vanlige brudekjole butikkene også.Det er derfor kjolene blir så dyre.Men har man lyst å spare mye penger så er det bare å ta bestille selv ifra utlandet:-) Tror du seriøst at de tjener 2-3 ganger så mye på kjolene?Butikker betaler seff toll og moms,så der tar du feil tror jeg. Ikke bare det,men jeg bestilte kjole fra utlandet.og 3 uker før bryllupet fikk jeg beskjed om at butikken var gått konkurs.Så jeg fikk ingen kjole,og ingen penger tilbake. DET unner jeg ingen ,så kjøp heller i norge.da vet du at du at det er orden i sakene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå