Gå til innhold

Beskyttelses"matte" til bilsete

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_grønn_*
Skrevet

Hei :)

På korte turer får hunden vår sitte i baksetet istedet for i buret i bagasjerommet, fastspent selvfølgelig. Til nå har vi brukt et lite håndkle og en plastpose som beskyttelse til setet, men hun roter det til med en gang.

Ser for meg å sy sammen et håndkle og et tisselaken, og stappe det nedi og rundt setet sånn at det sitter litt fast. Kan det fungere tror dere? Noen som har tips på hvordan jeg skal få det til isåfall?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger vanntette trekk på Biltema blant annet, ihvertfall til forsetene. Jeg vet ikke om de har brede nok til baksetet hvis det er av typen sammenhengende benk. Vi måtte kjøpe til ene forsetet og ha det på når vi kjørte rundt på min inkontinente bestemor som ikke trenger bleier, tenk!

Skrevet

De har ikke som passer på vårt sete på biltema, er sånn sammenhengende benk ja..

Men takk for tips :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Noe som dette?

BilXtra hadde også et par.

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Takk for tips Wolfmoon, de var fine. Men de krever jo absolutt hele baksetet, og dekker over bilbeltene, da får vi ikke spent hunden fast.

Jeg har egentlig tenkt å lage det selv, lurte på om noen hadde tips eller ideer til hvordan det best kan gjøres :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det kan jeg nok ikke hjelpe deg med, er ikke så veldig handy av meg. Men vet at min mor har lagd hull til sele i det trekket vi bruker hjemme og det fungerer veldig bra.

Skrevet
Hei :)

På korte turer får hunden vår sitte i baksetet istedet for i buret i bagasjerommet, fastspent selvfølgelig. Til nå har vi brukt et lite håndkle og en plastpose som beskyttelse til setet, men hun roter det til med en gang.

Ser for meg å sy sammen et håndkle og et tisselaken, og stappe det nedi og rundt setet sånn at det sitter litt fast. Kan det fungere tror dere? Noen som har tips på hvordan jeg skal få det til isåfall?

Takk for svar :)

På Princess på Stovner senter ihvertfall, selger de tisselaken i metervare. Kan det hjelpe? ewr det ikke bredt nok er det jo bare å sy sammen to bredder...

Skrevet
Noe som dette?

BilXtra hadde også et par.

Nei, nå ser jeg jo at det rutete til Bilxtra faktisk hadde hull til setebelte. Var ikke dyrt heller, tror vi satser på sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...