Gjest Tuddelidu Skrevet 17. april 2003 #1 Skrevet 17. april 2003 Heisann! Har de siste par ukene vært mye plaget av en anelse diare :oops: Lurer på om dette kan ha noe med p-pillene mine å gjøre(trionetta 28), da jeg muligens ser en forverring når jeg begynner med "sterkere" piller. Noen som har noen liknende erfaringer/anbefalinger, eller bare har noe annet lurt å si? P-pillene hjelper jo ikke akkurat så mye når man går rundt og har diare hele tiden, så jeg vil gjerne vite hva dette skyldes :cry: På forhånd takk
Nanella Skrevet 17. april 2003 #2 Skrevet 17. april 2003 Hei!! Når jeg har brukt p-piller har jeg brukt Trionetta og har aldri fått noen slags problemer av dem. Har heller ikke hørt om andre som har fått diare av p-pillene sine.. Så jeg vet ikke hva det kan være...
monja Skrevet 17. april 2003 #3 Skrevet 17. april 2003 Har brukt p-piller i mange år nå, men har aldri hørt om diare som en plage forbundet til disse....Kan det ikke være andre årsaker tror du? Kanskje stress eller bekymringer? Bedrer det seg ikke hadde jeg villet kontakte lege.
*_Lille meg_* Skrevet 17. april 2003 #4 Skrevet 17. april 2003 Jeg gikk også på Trionetta en stund, og har ikke hatt dette som en bivikning. De bivirkningene jeg fikk var øme bryster og minsket lyst..
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2003 #5 Skrevet 17. april 2003 Jeg har gått på trionetta i 4,5 år, og har aldri hatt bivirkninger som dette. Har hørt om mange ulike bivirkninger ved p-piller, men aldri diare. Hvis du ikke blir bedre om en stund, syns jeg du skal ta kontakt med legen din
Gjest Kira Skrevet 18. april 2003 #6 Skrevet 18. april 2003 Gikk på trionetta, og jeg har aldri hatt så store pupper før. Og så sinna som jeg var ... Stakkars dem som var rundt meg mener nå jeg ... :o
Tuddelidu Skrevet 18. april 2003 #7 Skrevet 18. april 2003 Hmmm... Kan det være melkeallerdi/laktoseintoleranse? Hva er det? Ikke drukket melk de siste par dagene, litt bedre nå...
Madison Skrevet 18. april 2003 #8 Skrevet 18. april 2003 Gikk på trionetta, og ble sinnsykt dårlig etter hver pillefrie uke. (kasta opp de første to dagene da..) gikk heller ikke over. begynte på synfase, da holdt det seg til kvalmen, ikke så behagelig å gå sånn. jasmin likte jeg ikke, da forandra jeg meg.. aldri vært hissig eller noe jeg, men da :o Har endt med at jeg bruker p-ringen. Nå er jeg meg, og ikke kvalm eller noe annet tull :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå