mamut75 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Desember er høytid for nettbanksvindel , pass på . http://www.dagensit.no/trender/article1266...l=article_title
Amalie_85 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Snodig hvordan de klarer ting. Men det er kanskje ikke så farlig med min konto da?! Er ikke akkurat store beløper der, noen få tusen kanskje om gangen
Mini_me Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Uff da.... - tenk hvilken katastrofe dersom en skulle blitt utsatt for dette... ( kanskje en burde gå tilbake til oppbevaring av penger i madrassen igjen?)
Mini_me Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Uff da.... - tenk hvilken katastrofe dersom en skulle blitt utsatt for dette... ( kanskje en burde gå tilbake til oppbevaring av penger i madrassen igjen?)
Gjest blakken Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Å, det er derfor kontoen min minker så fort nå i desember - skjønte at det ikke kunne være min egen feil! Huff, man kan bli paranoid av å tenke på alle svindelmulighetene som er funnet på og som er i ferd med å bli funnet på.
Supramundane Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hva gjør man så hvis dette først skulle skje?
Amalie_85 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Si ifra til banken regner jeg med! Man har jo en forsikring via banken, så får man nok erstattet mye vil jeg tro! Jeg er egentlig usikker, men noe sånt :klø:
Supramundane Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 De må vel kunne spore det på en eller annen måte?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Si ifra til banken regner jeg med! Man har jo en forsikring via banken, så får man nok erstattet mye vil jeg tro! Jeg er egentlig usikker, men noe sånt :klø: Med mindre man selv har gjort noe idiotisk som å skrive passordet sitt i klartekst i en e-post og broadkastet den til den vide verden, så får man som regel alt igjen uten noe særlig krangling. Dette fordi sikkerheten i nettbankene ikke akkurat er tipp-topp, så sannsynligheten for at noen klarer bryte seg inn til tross for at bruker har tatt gode forhåndsregler er ikke av den mikroskopiske typen. Bankene vil helst unngå negativ oppmerksomhet som i avisoppslag med "jeg ble utsatt for nettbanksvindel i xxx sin bank!", så de betaler heller for å unngå negative oppslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå