Gjest ebano ikke innlogget Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Surfet etter fotokurs på nettet og fant denne siden: Gratis fotokurs Synes det høres litt merkelig ut at fotokurset er gratis? Noen som har tatt et slikt kurs og vil fortelle litt? Er ute etter et innføringskurs i digital speilrefleks så tips meg gjerne om du vet om noe... (oslo-området) Eneste problemet er at det må være kort og ferdig før den 16 januar for da drar jeg "hjem" til det store utland.
Dru Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Oi. Det der ser ut som et kurs der du lærer hvor utløserknappen på et kompaktkamera sitter. Om du er interessert i å lære om foto og digitalt speilrefleks, så anbefales boken Digital fotografi i praksis. Den vil nok gi deg mye mer utbytte enn et gratis fotokurs.
tineline Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har sendt en forespørsel, så kan man jo høre litt om hva man faktisk lærer. Gjør det du også, da. Jeg har kjøpt et monster av en bok om foto, hvor alt mulig står, men det er så vanskelig å sette seg ned og lese den! Jeg leser jo så mye til daglig (student), så det er ikke akkurat det jeg trakter etter når kvelden kommer. Mye bedre hvis noen bare kan vise meg eller fortelle hvordan jeg bruker hvitbalansen. Men jeg skal også sjekke opp den boka! Har lyst til å gi bort bilder i gave osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå