Gå til innhold

Canon powershot - HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om ansiktsgjenkjennelsen på A560 vs A550 egentlig har noen verdi?

Skal kjøpe julegave til svigers og det begynner å haste litt:)

Har ingen erfaring med Canon PowerShot selv, er Nikon digital SLR på min hals, så fortell gjerne deres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå :tristbla:

har A400 jeg da

sorry kan nok ikke hjelpe deg

Skrevet
ååå :tristbla:

har A400 jeg da

sorry kan nok ikke hjelpe deg

Men du kan sikkert svare meg på om det er et brukervennlig kamera som gir gode bilder (sammenlignet med andre kompaktkamera) for en som ikke er vant til å ta mye bilder?

Regner ikke med at det er den helt store negative utviklingen i allefall :)

Skrevet

For folk som ikke er så vandt til å ta bilder, og sikkert ikke har de største krav til bildene, så er absolutt både A550 og 1569 solde valg. Jeg kan også anbefale Nikon Coolpix L14.

Alle de er også i en grei prisklasse

Skrevet
For folk som ikke er så vandt til å ta bilder, og sikkert ikke har de største krav til bildene, så er absolutt både A550 og 1569 solde valg. Jeg kan også anbefale Nikon Coolpix L14.

Alle de er også i en grei prisklasse

Takk for tips.

Ville nok heller ha valgt Nikon selv, men tanken var at det store grepet på Canon powershot A550/560 var bedre å holde i, + at de har viewfinder (vet ikke om Nikon har dette).

Skrevet

Ansiktsgjenkjenning er egentlig en veldig ok funksjon som sørger for å eksponere i forhold til ansikt, og ikke f.eks. bakgrunn eller lampa oppe til høyre.

Skrevet

jeg liker kameraet veldig godt... akkurat nok for meg... fått noen veldig fine bilder med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...