Zita Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 Hva er grei størrelse på vaginakuler? Finnes jo forskjellige typer; de små i klinkekulestørrelse til opptrening av muskulatur. Og de litt større "orgasmekulene". Fikk etpar i gave som er litt større enn pingpong-baller. Synes de virker litt for store og tunge og har ikke prøvd dem ennå! Noen her med erfaring som kan overbevise meg om at dette er bra saker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 3. mai 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 3. mai 2003 :o Ingen som har prøvd orgasmekuler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #3 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med orgasmekuler. Jeg har kuler som henger sammen i en snor, som skal puttes inn og slå mot hverandre når man går. Er det slike du mener? Jeg synes "større enn pingpongballer" hørtes litt vel stort ut. Selv har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg liker kulene mine eller ikke. Syns det kjennes litt ut som å ha en halvliter vann i vagina. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg vet da f*** hva de der kulene egentlig heter , men de henger sammen, ja, og kjennes ut som om de har noe som ligger halvløst inni dem. Når man rister på dem, er det akkurat som om noe følger med inni der, men ikke med samme hastighet som om det lå helt løst. Egentlig burde jeg jo bare stappe dem inn og prøve selv, men det frister ikke noe særlig, med mindre noen som har brukt slike kan komme med lovord. Kan jo hende jeg går glipp av noe stort (bokstavelig talt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja, det er slike jeg har. Jeg tror du skal nøye deg med noen som er litt mindre enn ping-pong-baller, og sørg for at de ikke er altfor tunge. Da kan de nemlig skli ut etter hvert (ikke så gøy når man f.eks er på byen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 kan man bruke klinke-kuler eller? :oops: Bør kanskje være litt større enn standard-størrelsen men..? Da tenkte jeg ikke å gå rungt med dem utenfor leilighetens 4 vegger... tenkte det kunne funke å trene litt med klinkekuler siden jeg ikke har råd til NOE om dagen! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 7. mai 2003 #8 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvis du har tenkt å bruke dem til å trene underlivsmusklene med gjest, tror jeg klinkekuler er for lette til å gi noen effekt. Har selv funnet frem til en blyvekt på ca 120 gram som jeg rett og slett har tatt en kondom to ganger rundt, og bruker som underlivstrening. Fungerer utmerket. Jeg prøver å bevege meg oppreist med vekta innvendig og klarer litt lenger for hver dag så det funker! Men jeg tror det er et poeng at det man bruker som vekt ikke er så stort at det blir sittende fast i skjeden på grunn av størrelsen og dermed ikke gir noen utfordring til musklene. Er klar over at "orgasmekuler" er noe annet, men større enn ping-pong baller - hvordan får man plass til dem uten et visst ubehag..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå