Gå til innhold

Julegave til gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student med deltidsjobb og har to fettere som jeg gjerne skulle kjøpt noen ålreite, men ikke altfor dyre julegaver til.

Hva kan man kjøpe som ligger på ca 150 kroner til hver uten at småguttene synes gaven er kjedelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag var den store handledagen min hvor de fleste julegavene gikk av gårde. Jeg var en kjapp tur innom toys r us og fant ut at det var UTROOLIG mye rart og spennende til gutter i den aldern. Jeg ble også veldig overaska over den lave prisen.

Skrevet

Jeg har vært innom toys'r'us, men synes at det er så vanskelig å vite hva smågutter liker bortsett fra playstation og sånne dyre ting.... Har spurt de og det var bjørn borg boxer han eldste ønsket seg og håndball han yngste ville ha. Men da er jeg kjapt oppe i 300 på hver liksom...

Skrevet (endret)

Ja, det er jo klart. Det er veldig forskjellig på hva gutter i den aldern ønsker seg.

Det er jo tross alt jul, så jeg kan spytte i 200.- for deg :D

Endret av kim_84
Skrevet

Våre gutter på 10, 11 og 12 år ville likt:

* spionutstyr (finnes i mange utgaver og varianter)

* pokemonkort (40,- for pakken)

* dvd film som kan byttes om de har den/ikke liker den

* hansker og en sjokolade

* gavekort på en kinobillett og en liten godtepose

* sukkerspinnmaskin (som de ikke kommer til å få...)

* et playstation spill på deling

* brettspill på deling

* fotballsokker og leggskinn

* fiskekniv

* hodelommelykt

* gymbag

* håndkle med navn inngravert

* cd

* termos

* bok

Du kan jo fint kjøpe en felles gave til to brødre, slik at det blir en gave med en høyere verdi. :)

Gjest Gjest_fil_*
Skrevet

Har selv en på 10 og vet han ville blitt glad for en god dukkemaske kjøpt på sportsbutikk (ikke lekebutikk, bare dritt). Får fint en til 200 kr.

Skrevet
Har selv en på 10 og vet han ville blitt glad for en god dukkemaske kjøpt på sportsbutikk (ikke lekebutikk, bare dritt). Får fint en til 200 kr.

Nå lurte jeg et øyeblikk på hva slags sære interesser 10-åringen din hadde. Før jeg skjønte at du mente dykkemaske. Som forøvrig er et godt forslag.

Gjest Gjest_fil_*
Skrevet
Nå lurte jeg et øyeblikk på hva slags sære interesser 10-åringen din hadde. Før jeg skjønte at du mente dykkemaske. Som forøvrig er et godt forslag.

:ler:

Oisann, en liten skriveleif.

Gjest =tentacle=
Skrevet
* sukkerspinnmaskin (som de ikke kommer til å få...)

En av mange muligheter for en kusine til å score billige poeng :fnise:

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, spørs om det ikke blir en felles gave ;)

Skrevet

Det finnes einstein eksprimentsett som er for den aldersgruppen. Bøker. Lego (kanskje mest teknikklego for eldstemann da) og brettspill.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_tante pose_*
Skrevet
Jeg er student med deltidsjobb og har to fettere som jeg gjerne skulle kjøpt noen ålreite, men ikke altfor dyre julegaver til.

Hva kan man kjøpe som ligger på ca 150 kroner til hver uten at småguttene synes gaven er kjedelig?

må gaven være så innmari umiddelbar morsom da? det er mye man får for 150 kr, bøker (spør i bokhandelen, de har aldersadekvate tips), pysjamas, spill, lego finnes i alskens størrelser og interessefelt og aldersgrupper, hva med power miners, starwars, pirater, middelalderborger eller indiana jones? eller bakugan eller spiderman? eller en kul tskjorte eller genser med nevnte trykk?, belter, luer, votter osv med det samme? det er ikke kusinegaven som skal være morsom vel :-) god jul blir det vel uansett. lykke til

Gjest Gjest_mum_*
Skrevet

Kjøpte kjemisett til min nevø på 8. Kostet 170,- på tilbud. Fant settet i en Briobutikk.

• 1 år senere...
Skrevet

jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til en gutt på 13 år -.-' utrolig komplisert. noen tips ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...