Gjest Gjest i dag Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Vi er på det andre året vårt, med 2 barn fra hvert vårt som går veldig bra sammen. Nå så er jeg så dritt lei av å bo aleine, at jeg lurer på hvor lenge jeg skal gidde dette! Vi ser hverandre mest annenhver uke da vi ikke har barn, og da nyter vi hverandre. Savner en å dele hverdagen med, ha selskap om kvelden, sex mer en annehver uke...! dele utgifter med osv... Han sier han vil bo sammen med oss, men han er ikke klar enda. Jeg vet egentlig ikke hva han venter på, og jeg syntes jeg aldri får noen veldig god forklaring på det. Jeg innbiller meg at han har veldig dårlig erfaring fra siste forhold, hvor han bodde sammen med en som overhodet ikke kom bra ut med barna. Så er nok jeg typen som har troen på noe, og kaster meg mer ut i det. Blir lei av at ting skal dras ut i det uendelige. Så har kjærstn har leieboer, og den kontrakten går ut om ett halvt år før ny evnt skal tegnes. Det er med dette jeg egentlig får litt hetta av. Jeg bidrar mer økonomisk enn det leieboer gjør, og begynner å tenke på at han kanskje egentlig er fornøyd med situasjonen.... Uff, innbiller meg at gutter sier en ting for å tilfredstille, og mene noe annet...... Buu...
Gjest Pri Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg skjønner godt at han holder igjen. Han har prøvd samboerskap en gang hvor han så at det gikk ut over ungene sine. Barn er ikke en pakke du sjalter og valter med. De trenger ro og stabilitet. Det vil også kreve ekstra fra alle parter når det er mine og dine barn. Jeg har prøvd samboerskap en gang. Tok med unger og flyttet. Etter 3 år flyttet jeg ut igjen. Jeg har gitt klar beskjed til ungene mine om at ingen mann skal inn til oss og vi skal heller ikke flytte inn til noen så lenge de bor hjemme. Har en kjæreste, men han har fått klar beskjed om at det er uaktuelt å flytte sammen på noen år. Dersom han ønsker noe annet så får han finne seg en som vil. Ungene mine går foran.
Glitnir Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hmm, skjønner at du gjerne vil bo sammen med ham. Eller egentlig virker det som du vil bo sammen med hvem som helst, fordi du er lei av å bo alene. Det er kanskje ikke det rette utgangspunktet for å flytte sammen? Uansett: Du skriver at dere er på andre året sammen. Mange er sammen mye lengre enn dette før de flytter sammen. Når dere i tillegg har hver deres barn fra før så er det desto mer grunn til å vente. Jeg skjønner godt at kjæresten din ikke har noen hast med dette.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Nå så er jeg så dritt lei av å bo aleine, at jeg lurer på hvor lenge jeg skal gidde dette! Hvis du ikke synes forholdet er verdt å fortsette på halv tid, tror jeg han gjør lurt i å ikke være for kjapp i vendingen her.
Årets gjøk Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hvis du ikke synes forholdet er verdt å fortsette på halv tid, tror jeg han gjør lurt i å ikke være for kjapp i vendingen her. Godt poeng. Det kan virke som om at det er viktigere for TS å ha en kjæreste enn at det er akkurat ham hun er sammen med nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå