Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Onkelen min er en stor vinelsker, og jeg har lyst til å gi ham en litt kul vinopptrekker i julegave. Jeg har allerede kjøpt noe annet, så den må ikke koste så fryktelig mye (ca 200 kr). Har dere sett en som er stilig og god å trekke opp viner med? Det er jo utrolig mange forskjellige butikker med kjøkkenting (i Oslo), så håper jeg kan få noen tips av dere
wind-up bird Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er kanskje en enkel sjel, men jeg liker i grunnen helt vanlige opptrekkere best (sånne flate som de ofte bruker på restaurant). Kanskje du kan finne et gavesett (kan f.eks. inneholde opptrekker og en foliekniv)? De har helt sikkert noe på de vanlige forretningene som tilbords, jernia eller andre tilsvarende.
gard Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hei Jeg har også fått sansen for den helt vanlig vinopptrekkeren som de bruker på restauranter. De selger jo svære dingser som bruker vakum for å suge ut korken av flaskene men det er jo helt unødvendig....her er det best å tenke Rema1000: "Det enkleste er ofte det beste" :-)
wind-up bird Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Hei Jeg har også fått sansen for den helt vanlig vinopptrekkeren som de bruker på restauranter. De selger jo svære dingser som bruker vakum for å suge ut korken av flaskene men det er jo helt unødvendig....her er det best å tenke Rema1000: "Det enkleste er ofte det beste" :-) Ja, og de med vakuum skal man jammen være litt forsiktig med. En bekjent fikk rødvin i taket på kjøkkenet ved hjelp av en slik opptrekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå