Gå til innhold

Pene dårligere i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann, og de peneste jentene jeg har hatt sex med har vært de som har vært dårligst i senga (type bare ligge der som lik uten å gjøre noe). De som ikke har vært klassiske skjønnheter (men allikevel søte), har vært mer innstilt på å "ta i et tak" for å ha det fint sammen.

Er det bare tilfeldig, eller kan det være noe i at de peneste tror det holder å bare ligge der og se deilig ut, mens de som ikke er like pene føler de må jobbe litt? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, håper at observasjonen din ikke er riktig. Ellers så blir det en kjedelig catch 22 situasjon dette her - enten er man pen eller så er man dårlig i senga ;)

Skrevet

Aldri tenkt over, men kanskje du har rett i det? :D

Men fra spøk til alvor, det kommer litt ann på hva man gjør det til selv, eller? Vi alle er forskjellige.. thats life :b

Skrevet
Hehe, håper at observasjonen din ikke er riktig. Ellers så blir det en kjedelig catch 22 situasjon dette her - enten er man pen eller så er man dårlig i senga ;)

Hehe, men jeg mente jo ikke at de var stygge. Bare ikke modell-pene.

Skrevet
Jeg er mann, og de peneste jentene jeg har hatt sex med har vært de som har vært dårligst i senga (type bare ligge der som lik uten å gjøre noe). De som ikke har vært klassiske skjønnheter (men allikevel søte), har vært mer innstilt på å "ta i et tak" for å ha det fint sammen.

Er det bare tilfeldig, eller kan det være noe i at de peneste tror det holder å bare ligge der og se deilig ut, mens de som ikke er like pene føler de må jobbe litt? Hva er deres erfaringer?

Joda, riktig observert. Jo penere de er, desto dårligere er de i senga. Det gjelder uten unntak.

Det er det samme med gutter også. Jo større pikk de har, desto dårligere er de i senga.

Skrevet

Selvtillit er viktig for hvordan man er i senga :-)

Ikke om man er pen eller ikke.

Gjest Gjest_Viktoria_*
Skrevet

Jeg har også lagt merke til denne trenden. Det gjelder jo ikke alle selvfølgelig, men noen tror nok de kan surfe på utseendet.

Skrevet

Hva er egentlig "dårlig i senga"?????

Enten er der kjemi, eller så er d jo ikke!!!

Skrevet

Synes det blir litt slik for menn også. Har vært borti et par som var dødskjekke, og litt for klar over det selv. Kjedelig som fy i senga, og det verste av alt, den ene fyren skulle absolutt stramme alle mulig og umulige muskler mens han holdt på, ble mest komisk.

Det blir ikke bra sex av et bra utseende alene.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hva er egentlig "dårlig i senga"?????

Enten er der kjemi, eller så er d jo ikke!!!

Mye enig i denne.

Jeg har sett nokså lik ut med de partnerne jeg har hatt, men ikke oppført meg likt.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Synes det blir litt slik for menn også. Har vært borti et par som var dødskjekke, og litt for klar over det selv. Kjedelig som fy i senga, og det verste av alt, den ene fyren skulle absolutt stramme alle mulig og umulige muskler mens han holdt på, ble mest komisk.

Det blir ikke bra sex av et bra utseende alene.

:fnise:

Du skulle skrudd av lyset, og sett om han fortsatt klarte å holde på tenningen når han ikke kunne se musklene sine.

Skrevet

Du skulle skrudd av lyset, og sett om han fortsatt klarte å holde på tenningen når han ikke kunne se musklene sine.

Hehe... ja, ikke sant. Men det hadde antagelig ikke hjulpet så mye, dette var en fyr som med stort alvor og iherdig posering ( dog i liggende stilling...) lurte på om jeg ville ta på magemusklene hans. Det ble med den ene gangen, for å si det slik.....

Skrevet

Pisspreik

Dama mi er vakker, blond, liten og nett, herlige pupper.

Har aldri hatt bedre sex før.

Er det noen som er dårlige så er det jenter som er hemmet pga sin størrelse til å prøve forskjellige stillinger. Been there done that.

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet
Hehe... ja, ikke sant. Men det hadde antagelig ikke hjulpet så mye, dette var en fyr som med stort alvor og iherdig posering ( dog i liggende stilling...) lurte på om jeg ville ta på magemusklene hans. Det ble med den ene gangen, for å si det slik.....

Hahaha, har vi hatt vært borti samme fyr? Du er ikke tønsberger du også? :ler:

Skrevet

Tror kanskje noen jenter som ser på seg selv om en skikkelig "catch" kan ha en litt sånn "han burde være fornøyd bare han får ha sex med meg"-innstilling. "Jeg er jo dritfin og dame, så jeg skal oppvartes.."

Skrevet

Klassisk problemstilling eller?:P

Har hørt at nerder skal være veldig bra i senga o.l. også, men tror det har mer med personlighet og selvfølelse og gjøre.

Hvis jeg skal snakke av egen erfaring er vel egentlig det du sier sant, i og med at de deiligste guttene jeg har hatt meg med(av utseende) har enten kommet etter ett-to minutter, eller bare har "drust" ivei som om størrelsen på pikken deres er såpass bra at jeg ikke trenger noen oppvarting:P

Men alt i alt er den eneste jeg har hatt meg med de siste to årene min kjære samboer, som er både nerd og litt lubben. Han er fortsatt den eneste som har gitt meg orgasmer _hver eneste_ gang vi har hatt oss:P

Altfor individuelt til å kunne lage en regel utav dette spør du meg!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Dette er ikke min erfaring iallefall. Har hatt med både nerder og skikkelig pene menn, men det er stor individuell forskjell. En dritpen mann kan også være himmelen i senga slik en nerd også kan være, eller omvendt!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg er dritfin og kjempegod i senga, så det stemmer ikke!

Skrevet

Jeg så en undersøkelse av sammenhengen mellom symetriske (les pene) trekk hos menn og orgasmeferekvens hos kvinner. De mest symmetriske mennene ga kvinnene flere orgasmer under sammleiet, men ikke i større grad under annen sex.

Skrevet
Jeg er dritfin og kjempegod i senga, så det stemmer ikke!

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...