Gå til innhold

Sex og høyde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har alltid vært ganske stor forskjell i høyde mellom meg og partnerne mine, men den nåværende kjæresten min er omtrent like høy som meg. Sex er mye bedre og lettere nå! Vi kan kysse uten å få kink i nakken, og diverse stillinger går også mye enklere.

Er det noen andre som har samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja jeg har vært sammen med en som var veldig mye høyere og jeg fikk nesten kink i nakken av å kysse han og i sexstillinger som bakfra ol så måtte han bøye knærne for å treffe riktig osv..Selv om jeg også er ganske høy så nyttet det lite når han raget to meter nesten over bakken. Så min erfaring er at både kyss og sex blir enklere om det ikke er så stor høydeforskjell

Gjest *nurket*
Skrevet

hehe... dette har jeg faktisk aldri tenkt over :Hehe: .. jeg har hatt kjærester som er på samme høyde med meg, og mye høyere...

Når du sier det så har det jo lett for å bli ukomfortabelt å kysse kjæresten (25 cm høyere enn meg) min når vi står, men det løser vi ved å ligge ved siden av hverandre eller sitte... Og stilling? Tja... har ikke merket noe problem der heller jeg. Han må ha bøyde bein hvis han tar meg bakfra når jeg står, men DET plager jo ikke meg... :Hehe: Har aldri hatt bedre sex enn jeg har nå, så derfor så sammenligner jeg vel kanskje ikke heller.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...