Gjest *nurket* Skrevet 11. desember 2007 #21 Skrevet 11. desember 2007 Foreslår at dere kontakter en sexolog, for å prøve å få fart på sexlivet igjen. Sex en gang i mnd er ekstremt lite, selv om man har barn. Han må da være villig til å strekke seg litt for å redde forholdet - for dette er en ting som kan tære på forholdet nok til at det tilslutt bidrar til slutten. Jeg hadde ikke overlevd med sex en gang i mnd :S
Gjest Golden Girl Skrevet 11. desember 2007 #22 Skrevet 11. desember 2007 Huff. Det høres jo ut som om du prøver alt du kan å være snill og grei og sette ham i riktig stemning uten å få det du trenger. Det der hadde ikke jeg holdt ut, altså...
Gjest Gjest_Manolo_* Skrevet 11. desember 2007 #23 Skrevet 11. desember 2007 Kvinneguiden har følgende råd til kvinner: 1. Hvis mannen har mindre lyst enn kvinnen, så er løsningen at kvinnen må gå. Dette kan hun ikke finne seg i. 2. Hvis kvinnen har mindre lyst enn mannen, er løsningen at mannen må skjerpe seg. Hvis han truer med å gå, er han et absolutt svin.
Mann 42 Skrevet 12. desember 2007 #24 Skrevet 12. desember 2007 Jeg tror at dersom han føler at han ikke strekker til, så blir det lettere for ham å trekke seg tilbake og unngå sex. Du sa innledningsvis at de samleiene dere har, er ganske korte, og jeg får inntrykk av at de er utilfredsstillende for dere begge. Det skjer selvsagt også at folk ikke har lyst på sex mer enn en gang i måneden. Uansett om det er en ond sirkel der han trekker seg unna, eller redusert lyst, så virker det for meg som om dere kunne ha nytte av rådgivning hos f.eks en sexolog. Men jeg tror ikke det kommer til å hjelpe noe videre å presse ham, og heller ikke at du gjør ditt beste i håpet om at han skal skjønne hvor heldig han er som har deg. Det vet han nok allerede, og min gjetning er at han føler seg meget nedfor over at han ikke får det til seksuelt. Dette er et problem som krever at dere snakker om det, og gjerne med en terapeut av noe slag, slik at dere unngår at samtalen blir et problem også. Det er lett å bli emosjonell og anklagende, respektive defensiv, når såpass sårbare områder skal tas opp.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. desember 2007 #25 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kvinneguiden har følgende råd til kvinner: 1. Hvis mannen har mindre lyst enn kvinnen, så er løsningen at kvinnen må gå. Dette kan hun ikke finne seg i. 2. Hvis kvinnen har mindre lyst enn mannen, er løsningen at mannen må skjerpe seg. Hvis han truer med å gå, er han et absolutt svin. ''''' Endret 12. desember 2007 av Mysticgirl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå