Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #1 Skrevet 5. april 2002 Vet ikke om dette er rette forumet, men jeg prøver meg i allefall... Saken er at jeg skal kjøpe meg madrass. Min tilkomne og jeg deler ikke seng ennå, men skal kjøpe en nå når vi snart gifter oss. Spørsmålet er hvilken seng. Han har en god madrass fra før og da tenkte vi å kjøpe en til til meg pluss en dobbel overmadrass. Etter å ha regnet på det ble det billigere å kjøpe en kontinentalseng (på tilbud nå). Men så har jeg så lyst på en Tempur-madrass. Det er nok en god ide for ryggen og søvnkvaliteten min. Samtidig sover man jo ikke bare i en seng... Hvordan blir sengehyggen med en vanlig madrass og en tempur ved siden av hverandre ?(velidig forskjellig konsistens i madrassene). Det blir sikkert ikke noe særlig å ligge på midten da. Selvfølgelig kan man jo bruke den ene halvdelen til felles hygge og hver sin halvdel til å sove på, men det er jo litt trist å ikke kunne ligge sammen på midten da.. Dette ble litt langt.. Hva ville dere gjort/valgt både med tanke på sex og søvn?
Cassandra Skrevet 5. april 2002 #2 Skrevet 5. april 2002 Vi har en svane seng. Den sengen består bare av madrasser og øverst er det en overmadrass. Så lenge du har overmadrass merker du ikke særlig til at madrassene er delte. JEG ville ikke hatt to madrasser uten, for jeg er helt avhengig av å kunne ligge inntil mannen min når vi skal sove.. Og det er greit å slippe å legge merke til sengens sprekk når vi har sex...*ss* MEN kontinental sengene kan ofte bli litt myke.. jeg synes det er deilig å sove i... men vi måtte "venne" oss til å ha sex i den...*ss* Men nå går det så bra såååå )))12
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 På 5.4.2002 den 9.12, Gjest Anonymous skrev: Vet ikke om dette er rette forumet, men jeg prøver meg i allefall... Saken er at jeg skal kjøpe meg madrass. Min tilkomne og jeg deler ikke seng ennå, men skal kjøpe en nå når vi snart gifter oss. Spørsmålet er hvilken seng. Han har en god madrass fra før og da tenkte vi å kjøpe en til til meg pluss en dobbel overmadrass. Etter å ha regnet på det ble det billigere å kjøpe en kontinentalseng (på tilbud nå). Men så har jeg så lyst på en Tempur-madrass. Det er nok en god ide for ryggen og søvnkvaliteten min. Samtidig sover man jo ikke bare i en seng... Hvordan blir sengehyggen med en vanlig madrass og en tempur ved siden av hverandre ?(velidig forskjellig konsistens i madrassene). Det blir sikkert ikke noe særlig å ligge på midten da. Selvfølgelig kan man jo bruke den ene halvdelen til felles hygge og hver sin halvdel til å sove på, men det er jo litt trist å ikke kunne ligge sammen på midten da.. Dette ble litt langt.. Hva ville dere gjort/valgt både med tanke på sex og søvn? Nå? Hvordan gikk det? Det er jo 18 år siden. Kan du fortelle hvordan det gikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå