Gå til innhold

Typen drar på guttetur

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
La han reise og kose seg. Det handler om tillit. Litt kjipt visst ikke du lar han reise og du gjerne har lyst å ta en tur med dine venniner og han blir snurt på det. og hva visst derer skal gifte dere, da blir det utdrikningslag. det å la kjrsten din gjøre sånt styrker forholdet og gjør at dere stoler på hverandre. Visst min kjære ikke ville la meg gå ut med mine single venninner så hadd ejeg trodd athan skjulte noe

Alltid like morsomt med folk som drar opp halvannet år gamle tråder og svarer helt seriøst... :hihi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Må du SPØRRE kjæresten om du får dra på besøk til venninner? Hvor gammel er du? 10..?

Og naturligvis skal begge parter i et forhold kunne dra på tur uten den andre, så lenge det ikke går utover felles planer. Man blir da ikke ett selv om man er sammen! Samboeren din bør få dra på guttetur, og du drar naturligvis på neste jentetur uten at han har noe han skulle ha sagt på det. Makan!

Mm, så godt å se at du er frekk og ensporet mot andre også, ikke bare meg... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hankjønn
Typen min har blitt invitert med på guttetur til barcelona i februar, og vurderer å reise. Jeg mener at det er helt feil! Begge de han skal reise med er single. Blir så frustrert og sinna! Jeg stoler ikke 100% på han nei, men jeg mener likevel det er en prinsippsak. Jeg er ikke interessert i å høre hvor dum og kontrollerende jeg er, men derimot vil jeg gjerne få råd om saklige argumenter for at han bør la være! Takk!

Spiller ikke noe rolle om de han drar med er single. Var på guttetur for noen uker siden, vi var 6 barndomsvenner. 4 hadde kone/samboer/kjæreste, 2 var single. Det var 2 av de som hadde kone/samboer som fant seg noe på byen på guttetur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest diddy

La de kose seg på tur! Barcelona er fantastisk. Var selv på en guttetur der ifjor vinter. Du kan ikke kontrollere han. Det er ingen prinsippsak. Det finnes ingen saklige argumenter for at du skal nekte han.

Herlig å høre på, finnes ikke mer rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest I Grosny

Dere bestemmer vel begge hva som er lov og ikke lov i forholdet?

Ønsker du selv å ha mulighet til å kunne besøke venninner\dra på jenteturer? I såfall kan du jo se på dette som en mulighet til å snu en trend i forholdet. Drar han nå, kan han jo ikke nekte deg å dra på tur en annen gang.

Men er du enig i at dere ikke skal dra på turer uansett, så kan du selvsagt nekte ham.

Godt sagt Krølle! La han få betale den billetten med din frihet. God tur til dere begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

"Slapp av, jeg roter sikkert ikke med noen andre".. Den er hyggelig å høre, før han raskt hoster og retter seg selv. "Jeg kommer aldri til å rote med noen andre!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Typen min har blitt invitert med på guttetur til barcelona i februar, og vurderer å reise. Jeg mener at det er helt feil! Begge de han skal reise med er single. Blir så frustrert og sinna! Jeg stoler ikke 100% på han nei, men jeg mener likevel det er en prinsippsak. Jeg er ikke interessert i å høre hvor dum og kontrollerende jeg er, men derimot vil jeg gjerne få råd om saklige argumenter for at han bør la være! Takk!

Jeg ser ingen grunn til at du skal nekte han det eller syns det er feil og selv om kompisane has er single så betyr det ikke at han driver å prøver seg på alle enhver jenter. Stoler du ikke 100% på typen din nok er det ikke vits i å fortsette i forholdet for da vil det bare ende med sjalusi,misforståelser og krangler.Du er ikke Dum fordi du er kontrollerende,men er du for kontrollerende vil det og ødelegge forholdet med enda mer krangling og det vil ikke føre noen vei for dere begge. Mitt råd la han fere på tur så kan du fere på jentetur når den tid kommer blir likestilt for begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til at du skal nekte han det eller syns det er feil og selv om kompisane has er single så betyr det ikke at han driver å prøver seg på alle enhver jenter. Stoler du ikke 100% på typen din nok er det ikke vits i å fortsette i forholdet for da vil det bare ende med sjalusi,misforståelser og krangler.Du er ikke Dum fordi du er kontrollerende,men er du for kontrollerende vil det og ødelegge forholdet med enda mer krangling og det vil ikke føre noen vei for dere begge. Mitt råd la han fere på tur så kan du fere på jentetur når den tid kommer blir likestilt for begge!

Ehm... Tror nok dette har blitt avklart for lenge siden. Ref. TS dato på innlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Tror nok dette har blitt avklart for lenge siden. Ref. TS dato på innlegget :)

Ja - typen har sikkert vært i Barcelona allerede siden tråden ble startet i 2007 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...