Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Del Skrevet 10. desember 2007 Typen min har blitt invitert med på guttetur til barcelona i februar, og vurderer å reise. Jeg mener at det er helt feil! Begge de han skal reise med er single. Blir så frustrert og sinna! Jeg stoler ikke 100% på han nei, men jeg mener likevel det er en prinsippsak. Jeg er ikke interessert i å høre hvor dum og kontrollerende jeg er, men derimot vil jeg gjerne få råd om saklige argumenter for at han bør la være! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 10. desember 2007 #2 Del Skrevet 10. desember 2007 Typen min har blitt invitert med på guttetur til barcelona i februar, og vurderer å reise. Jeg mener at det er helt feil! Begge de han skal reise med er single. Blir så frustrert og sinna! Jeg stoler ikke 100% på han nei, men jeg mener likevel det er en prinsippsak. Jeg er ikke interessert i å høre hvor dum og kontrollerende jeg er, men derimot vil jeg gjerne få råd om saklige argumenter for at han bør la være! Takk! La de kose seg på tur! Barcelona er fantastisk. Var selv på en guttetur der ifjor vinter. Du kan ikke kontrollere han. Det er ingen prinsippsak. Det finnes ingen saklige argumenter for at du skal nekte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. desember 2007 #3 Del Skrevet 10. desember 2007 hvorfor skulle ikke han få lov å reise? At vennene er single betyr jo ikke at hele målet er bare å sjekke jenter? Du kan jo stole på typen din, nei? Jeg tror det er viktig at mennesker i forhold får av og til tid for jenteturer og gutteturer og. Har du noe grunn til å være urolig at han gjør noe? Hvis ikke - hvorfor nekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. desember 2007 #4 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg får ikke lov å dra på jentetur! Ikke en gang for å besøke venninner i en annen kant av landet, med mindre han blir med. Siden jeg har gått glipp av så mange anledninger, skal jammen ikke han få reise heller! Det er grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg forstår deg godt, og jeg hadde ikke likt at kjæresten min dro på en slik tur!Desverre har jeg ingen gode argumenter, fordi for min del bunner det ut i sjalusi og mangel på tillit. Men jeg hadde nok ikke latt han dra, selv om jeg vet det bunner i følelser og ikke i fornuft. Forhold handler jo først og fremst om følelser, så av hensyn til deg bør han derfor la være. Han får sikkert nok av anledninger til å treffe disse kameratene sine uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. desember 2007 #6 Del Skrevet 10. desember 2007 Til TS, det går selvfølgelig begge veier, hvis en har lov, da har også den andre. Jeg må si at jeg ikke hadde akseptert hvis ikke jeg hadde fått lov til å reise til jentetur.. Selv om vi er sammen, betyr ikke det at han får lov å bestemme hva jeg gjør. Det at jeg tar beslytninger med tanke av ham må være mitt eget valg! Hvis en starter å dominere så mye i et forhold er det ikke helt riktig, tror jeg. En må komme til kompromisser på måter som gir begge handlingsrom og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rikkerikke Skrevet 10. desember 2007 #7 Del Skrevet 10. desember 2007 Om ikke du får reise av han mener jeg at det argumentet er godt nok for at ikke han skal få dra. Alternativet er jo at du bruker anledningen til å få han til å forstå hvor teit det hele er. Både du og han burde få lov til å reise på tur hver for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #8 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg får ikke lov å dra på jentetur! Ikke en gang for å besøke venninner i en annen kant av landet, med mindre han blir med. Siden jeg har gått glipp av så mange anledninger, skal jammen ikke han få reise heller! Det er grunnen. Da bruker du det som grunn. Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 10. desember 2007 #9 Del Skrevet 10. desember 2007 Skjønner deg godt. Kan han, så kan du også...kan ikke du, så kan ikke han. Hva med å begynne å planlegge en jentetur til utlandet? Snakk om hvem du vil ha med, søk på nette hvilke steder som kan være aktuelle. Se hva han sier til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfakrøll Skrevet 10. desember 2007 #10 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får si at dere må ha samme sett med regler som skal gjelde likt for begge. En kan ikke nekte den andre noe, men selv forvente å få lov. Skal han få dra på guttetur, skal du få dra på jentetur. Alt annen blir totalt feil. Da er den han som er den manipulerende og kontrollerende, ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Krølle_* Skrevet 10. desember 2007 #11 Del Skrevet 10. desember 2007 Dere bestemmer vel begge hva som er lov og ikke lov i forholdet? Ønsker du selv å ha mulighet til å kunne besøke venninner\dra på jenteturer? I såfall kan du jo se på dette som en mulighet til å snu en trend i forholdet. Drar han nå, kan han jo ikke nekte deg å dra på tur en annen gang. Men er du enig i at dere ikke skal dra på turer uansett, så kan du selvsagt nekte ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kandis Skrevet 10. desember 2007 #12 Del Skrevet 10. desember 2007 Du lar han herse med deg, slutt med det. Du trenger ingen andre argumenter for at han ikke skal dra på denne turen enn at du ikke får dra på jentetur. Får ikke du, så er det da en selvfølge at det samme gjelder for han. Rett skal være rett. Forøvrig en tåpelig regel du ikke bør finne deg i, syns nå jeg. Velger han å trosse denne regelen og dra på denne turen til tross for at han nekter deg det samme, så dra for all del på alle jenteturer du måtte føle for, når som helst. Jeg syns det høres ut som om han har et usunt kontrollbehov over deg når du ikke engang får besøke venner i andre deler av landet uten han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 10. desember 2007 #13 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes dere begge to har et "problem". Man eier ikke hverandre selv om man er kjærester. Og det skal selvfølgelig være likt. Jeg ser ikke problemt at de to kompisene er single jeg da, men så kjenner jeg dem heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 10. desember 2007 #14 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg får ikke lov å dra på jentetur! Ikke en gang for å besøke venninner i en annen kant av landet, med mindre han blir med. Siden jeg har gått glipp av så mange anledninger, skal jammen ikke han få reise heller! Det er grunnen. En utmerket grunn. Bestem deg for hvor du ønsker at grensene skal gå i forhold til reising på egenhånd, for begge to, og så argumenterer du ut fra det. Er det viktigst å ha frihet til å reise utenlands selv, eller tryggheten i at han ikke reiser på gutteturer langt vekk? At han ikke får lage et sett regler for deg, og et annet for seg selv, bør ikke være noe som helst problem for ham å skjønne. Gjør det helt klart at om han reiser uten at dere blir enige om det, betyr det ingenting om han prøver å si nei til deg når du vil dra vekk en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #15 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg får ikke lov å dra på jentetur! Ikke en gang for å besøke venninner i en annen kant av landet, med mindre han blir med. Siden jeg har gått glipp av så mange anledninger, skal jammen ikke han få reise heller! Det er grunnen. Han er egoistisk og kontrolerende. Si at om han drar så kommer du til å planlegge en jentetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #16 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg får ikke lov å dra på jentetur! Ikke en gang for å besøke venninner i en annen kant av landet, med mindre han blir med. Siden jeg har gått glipp av så mange anledninger, skal jammen ikke han få reise heller! Det er grunnen. Så si det da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 11. desember 2007 #17 Del Skrevet 11. desember 2007 Two wrongs don't make a right... Selvfølgelig skal han få reise på guttetur, og selvfølgelig skal du få reise på venninnetur. Etter min mening da. Om dere blir enige dere imellom om at dere ikke ønsker dette i forholdet deres får det nå være så, men da skal det være likt for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 11. desember 2007 #18 Del Skrevet 11. desember 2007 Du burde ikke finne deg i at han skal få lov til å gjøre ting som han har sagt du ikkke får lov til...( som det er sakt flere ganger over) La han dra, så planlegger du no med venninner... Likt skal være likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. desember 2007 #19 Del Skrevet 11. desember 2007 Må du SPØRRE kjæresten om du får dra på besøk til venninner? Hvor gammel er du? 10..? Og naturligvis skal begge parter i et forhold kunne dra på tur uten den andre, så lenge det ikke går utover felles planer. Man blir da ikke ett selv om man er sammen! Samboeren din bør få dra på guttetur, og du drar naturligvis på neste jentetur uten at han har noe han skulle ha sagt på det. Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fruen_* Skrevet 19. mai 2009 #20 Del Skrevet 19. mai 2009 Typen min har blitt invitert med på guttetur til barcelona i februar, og vurderer å reise. Jeg mener at det er helt feil! Begge de han skal reise med er single. Blir så frustrert og sinna! Jeg stoler ikke 100% på han nei, men jeg mener likevel det er en prinsippsak. Jeg er ikke interessert i å høre hvor dum og kontrollerende jeg er, men derimot vil jeg gjerne få råd om saklige argumenter for at han bør la være! Takk! La han reise og kose seg. Det handler om tillit. Litt kjipt visst ikke du lar han reise og du gjerne har lyst å ta en tur med dine venniner og han blir snurt på det. og hva visst derer skal gifte dere, da blir det utdrikningslag. det å la kjrsten din gjøre sånt styrker forholdet og gjør at dere stoler på hverandre. Visst min kjære ikke ville la meg gå ut med mine single venninner så hadd ejeg trodd athan skjulte noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå