Gjest Gjest_bringebær_* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har aldri vært på spa før. Men nylig har jeg tenkt litt på å prøve det, da mange forteller hvor avslappende og herlig det er. Har søkt litt rundt på nettet og denne klinikken syns jeg virka fin: http://www.colosseum-spa.no/ Har vurdert en pakke hvor jeg virkelig kan slappe helt av. Men det er en liten hake... Det jeg har lest er at man må være helt naken under kroppsbehandlingene. Stemmer det? Jeg føler ikke alt for komfortabel med å være splitter naken/rumpa bar foran noen jeg ikke kjenner (terapeuten, samme om det er mann el. kvinne). Ville vært greit om jeg kunne beholde todelt badetøy på i det minste... Jeg kan ta av stroppen på overdelen etter at jeg har lagt meg på magen på massasjebenken f.eks., også feste stroppen igjen før jeg står opp. Bare jeg slipper å bli sett rett på de private delene Noen som har erfaring fra spabesøk som kan fortelle litt hvordan dette er? Fortell gjerne også om hvordan det generelle foregår
Gjest Bond Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Der jeg har vært har de hatt sånne engangstruser du tar på der. Det er jo forskjellige behandlingene og hvis massasje er med oljer eller andre møkkate ting, er det ikke noe kult å ødelegge badetøy pga dette. Så de engangstruser har jo vært helt greit. Og det er ikke noe problem da du ligger på magen, hvorfor skulle du da ha en to-dels på toppen i det hele tatt, det er jo ikke mye som vises fra puppene da du ligger på magen?
Catzy Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Ring til spa-senteret og forhør det litt. Du er sikkert ikke den første som ikke er helt komfortabel ideen på å være naken der. En del steder har engangstruser, men ikke alle, så sjekk før du står der. Det kan ellers være en god anledning til å bli kvitt undertøy som du ikke liker lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå