Gjest Undrende-gutt-25 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Har for kortere tid siden vokset bryst, mage og armhulene. Synes det ble ganske ok - iallfall deilig å være hårløs i armhulene - blir mye mer hygienisk. Vurderer å ta beinene også når jeg skal vokse bryst/mage neste gang. Hva synes Dere om dette?
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Synes menn er penest med alt håret i behold, jeg Liker både hår på brystet og magen... Så jeg synes absolutt ikke du bør ta beina. Men det er kun et subjektivt råd. Du må jo finne ut hva du selv føler deg vel med.
Gjest *marie* Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Det synes jeg ikke du skal gjør. Er litt skremmende med menn uten hår på bena.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Ikke vokse noe bort Det er jo så sexy med menn med hår på kroppen Ja, under armene og i skrittet går det jo an å ta bort litt, men resten skal være der.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Enig med de over. Kroppshår er naturlig! Jeg tenner enormt på min kjærestes hårete bryst og mage. Ville nok stusset litt (og ikke likt det) dersom han begynte å barbere seg i skrittet eller under armene.
Gjest Bond Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 beina er kanskje litt for mye? jeg hadde ikke hatt noe i mot det hvis mannen hadde da vært syklist eller noe, men ellers..? Men å klippe/vokse under armene er egentlig utrolig mer hygienisk for menn, tror jeg. Samme gjelder å 'holde orden' på frisøren nede. Ikke vokse eller klippe helt vekk, men lufte av og til litt mer Men ikke alle liker mye kroppshår, jeg er ikke noe stor fan i det hele tatt. Litt hår på brystet er jo ok, men helst mindre
janne84 Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 jeg liker ikke mye hår på mage og rygg, helt greitt at det er borte... MEn mannfolk uten hår i det hele (ben, armer etc) syns jeg rett og slett blir for feminint..
Gjest =tentacle= Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Etter min mening høres det ut som du tar for mye som det er. Hårløse armhuler på menn høres femi ut, et bedre alternativ er å temme det _litt_ om det er mye. Voksing av bryst kan kanskje være ok hvis håret er pistrete, voksemønsteret har mer å si for om det er flott for meg, både mye, lite og null hår kan se bra ut. Å fjerne en "veiviser" på magen er jeg helt imot. Vokse beina - absolutt no-go.
Gjest imli Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Dessuten er det en feiloppfatning at det er mer hygienisk å barbere armhulene, eller skrittet for den saks skyld. Barbering generelt er ikke mer hygienisk, så hvis det er grunnen ti å barbere seg, har man bomma litt. Endret 11. desember 2007 av imli
Gjest Tigress Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Det blir litt lettere å holde armhulene rene om det ikke er hår der, det lukter i hvert fall ikke så lett, og det bør vel være grunn god nok. Ellers synes jeg absolutt du skal ta beina også, ser myyyyye penere ut uten pels. Men nå er jeg sammen med en syklist, altså, så jeg er nok noe miljøskadd, men etterhvert har jeg begynt å synes hår på beina ser rart ut! Men som sagt, altså, jeg er sammen med en syklist og har vent meg til det...
Gjest Undrende-gutt-25 Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Makan - kommet virkelig mange svar her :love: Jeg trener tre ganger i uken og varmer opp med sykling - så da kvalifiserer jeg kanskje til å fjerne håret på beina - jeg kan jo fort falle av sykkelen på treningsstudioet - få dritt i såret - og vanskelig å rense med hår... Well - får se hva jeg gjør - blir kanskje litt vel mye å ta håret på beina - ville bare mest se hvordan det tar seg ut når det nå er kaldt og en går med bukse hele tiden... Er jo iallfall himmelsk deilig uten hår under armene, skaper lett mindre lukt! Og i dag fikk junior fjerne hår nedentil - har latt det gro til en buskas nå - vært giddalaus - makan så godt det var - mmm Nydelig og luftig...
FantasDick Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Hår på beina og oppover mot rumpa er jeg blitt vant til, men jeg er ikke særlig glad i hår på ryggen, masse hår på brystet, under armene og nedentil. Min mann har heldigvis ikke hår på ryggen, men det vokser ut et her og der på rygg og skuldre - disse napper jeg vekk. Han har også bittelitt på brystet, og det får være der. Han lurer på om han skal stusse litt under armene - ja takk! Og stussing nedentil er et must! Han hever øyenbrynet hvis jeg ikke er nybarbert nedentil, så nå skal jeg gjøre det samme til han.
Gjest Tigress Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Jeg trener tre ganger i uken og varmer opp med sykling - så da kvalifiserer jeg kanskje til å fjerne håret på beina - jeg kan jo fort falle av sykkelen på treningsstudioet - få dritt i såret - og vanskelig å rense med hår... Hvis du sitter på sykkel så lite at du risikerer å ramle av en spinningsykkel, da kvalifiserer du ikke til syklist-tittelen! Noe annet er det hvis du trener så hardt på treningsstudioet at du er nødt til å få massasje hver kveld - i så fall er det fram med høvelen!
Kandis Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 Hår på beina er hakket for feminint på menn.
Gjest Britt Banditt Skrevet 12. desember 2007 #17 Skrevet 12. desember 2007 Hår på beina er hakket for feminint på menn. Å fjerne hår mener du ?
*Pepperkake* Skrevet 12. desember 2007 #18 Skrevet 12. desember 2007 Du må for all del ikke fjerne håret på beina også! Jeg synes det er ille nok at menn fjerner hår på bryst og mage. At en mann bryr seg så mye om utseendet sitt synes jeg er skikkelig turn off. (ikke misforstå, barbering i ansikt, stylet hårt og fine klær er et must, men det finnes en grense der det begynner å bli femi)
Gjest Dolce Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 Enig med de fleste andre her: Ikke fjern håret på beina.
Gjest Pax Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Gjør som du vil, men jeg ser ikke noe poeng i å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå