Malina Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Ja er det noen som har sett lilla kjørehansker noen steder?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 åja, det lurer jeg på også! Ellers har jeg en nettside til en butikk i Roma som selger hansker : http://www.dicorigloves.com/catalogo_eng.a...&SottoCat=1 Jeg har handlet hansker der når jeg var i Roma, det er super kvalitet !
Aurela Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Vi selger lilla hansker (som man kan bruke til å kjøre med). Med de er fra i fjor, og ligger i 50 % kassa
Malina Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Vi selger lilla hansker (som man kan bruke til å kjøre med). Med de er fra i fjor, og ligger i 50 % kassa Hvilken butikk er dette? Blir sikkert vanskelig å få tak i siden jeg bor i Nordland..
Aurela Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hvilken butikk er dette? Blir sikkert vanskelig å få tak i siden jeg bor i Nordland.. Nei, tror nok det er mer tilfeldig at vi har igjen, og vi er ikke lokalisert i Nordland, desverer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå