Gå til innhold

Den beste opplevelsen i hele mitt liv... hehe

Nelle

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg har bursdag i dag, og kan derfor tillate meg å fortelle det følgende:

Var på byen i kveld, og traff en gutt jeg ikke har sett på 10 år. Han sa til meg: Nelle -den natta du kom til meg den gangen, fy faen Nelle -det er den beste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv. :sjarmor: Vi som er single må jo få lov til å skryte litt av oss selv sånn i bland når vi har bursdag og sånn... hehe... :wink:

Wheee!! Dette var ca. 30 min siden. Nå er jeg hjemme og skal sove. Full bursdagsfeiring i morgen.

*være bursdagsprinsesse*

Nelle :briller:

- som er på besøk hos sin blinde homsekompis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

*i all verden, er han blinde kompisen homse!!? Husker du fortalte om ham*

:o

Hehe... følte jeg måtte til med en oppklaring her nå... Jeg har to blinde kompiser. Han ene er homse, han andre er i aller høyeste grad heterofil. Sist jeg sugde ham var han iallfall velidg, veldig heterofil... :wink:

tusen takk for alle bursdagshilsener. Dere er kjempesøte, og jeg var nok litt full da jeg postet innlegget i natt -men skitt heller. Jeg er jo bursdagsprinsesse, og da kan man vel tillate seg å poste innlegg i fylla... hehe ...

:sjarmor:

Klem til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops -litt rask på labben der... sånn er det når man låner pc. og særlig en pc som har så masse fancy blindeutstyr at du ikke ser opp ned på den... det var seff meg som var siste gjest -fikk bare ikke logget meg inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi snart skrive om litt mer sex i denne tråden ellers kommer Hege til å sensurere den for manglende seksuelt innhold... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minte meg litt om Hotel Cæsar dette. Sex med en blind gutt. (Jens August) :ler:

Gratulerer med dagen, Nelle. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi snart skrive om litt mer sex i denne tråden ellers kommer Hege til å sensurere den for manglende seksuelt innhold... :sjarmor:

Hehe..det var en ny vri :)

Kanskje den passer bedre på personlige meldinger, egentlig...hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Er ikke engang svaksynt...men har brukt ca fem min av dyrebar tid på å studere Bridgets avatar for å finne ut hva faen dette egentlig er for'no :o

Uansett...gratulerer med dagen, Nellepellepøne! Gøyal, du!

Klem Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maiken!

Hmmm, det er en katt som titter gjennom et hull, kanskje jeg skal bytte den hvis det er vanskelig å se? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bridget, avataren din er kjempesøt! Håper du ikke bytter den ut.

Noen pusekatter har ekstra fyldige barter, vet du...

:D

Angelin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...