Nelle Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 Hey! Jeg har bursdag i dag, og kan derfor tillate meg å fortelle det følgende: Var på byen i kveld, og traff en gutt jeg ikke har sett på 10 år. Han sa til meg: Nelle -den natta du kom til meg den gangen, fy faen Nelle -det er den beste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv. Vi som er single må jo få lov til å skryte litt av oss selv sånn i bland når vi har bursdag og sånn... hehe... Wheee!! Dette var ca. 30 min siden. Nå er jeg hjemme og skal sove. Full bursdagsfeiring i morgen. *være bursdagsprinsesse* Nelle - som er på besøk hos sin blinde homsekompis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. april 2003 #2 Del Skrevet 17. april 2003 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 17. april 2003 #3 Del Skrevet 17. april 2003 Klem, Lisa-Beth *i all verden, er han blinde kompisen homse!!? Husker du fortalte om ham* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. april 2003 #4 Del Skrevet 17. april 2003 sånt får opp humøret en natt til en bursdag! Grattis Nelle! Klem, Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 17. april 2003 #5 Del Skrevet 17. april 2003 Litt av en kompliment! :D Den bursdagsgaven vil du huske lenge! Gratulerer og ha en fin dag fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
be happy! Skrevet 17. april 2003 #6 Del Skrevet 17. april 2003 GATULERE SÅ MYE MED DAGEN! HÅPER DU FÅR EN SUPER DUPER DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #7 Del Skrevet 17. april 2003 *i all verden, er han blinde kompisen homse!!? Husker du fortalte om ham* :o Hehe... følte jeg måtte til med en oppklaring her nå... Jeg har to blinde kompiser. Han ene er homse, han andre er i aller høyeste grad heterofil. Sist jeg sugde ham var han iallfall velidg, veldig heterofil... tusen takk for alle bursdagshilsener. Dere er kjempesøte, og jeg var nok litt full da jeg postet innlegget i natt -men skitt heller. Jeg er jo bursdagsprinsesse, og da kan man vel tillate seg å poste innlegg i fylla... hehe ... Klem til alle!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 17. april 2003 Ooops -litt rask på labben der... sånn er det når man låner pc. og særlig en pc som har så masse fancy blindeutstyr at du ikke ser opp ned på den... det var seff meg som var siste gjest -fikk bare ikke logget meg inn... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelin Skrevet 17. april 2003 #9 Del Skrevet 17. april 2003 :D :D :D Gratulerer med dagen, Nelle! Angelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. april 2003 #10 Del Skrevet 17. april 2003 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. april 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 17. april 2003 Nå må vi snart skrive om litt mer sex i denne tråden ellers kommer Hege til å sensurere den for manglende seksuelt innhold... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. april 2003 #12 Del Skrevet 17. april 2003 Minte meg litt om Hotel Cæsar dette. Sex med en blind gutt. (Jens August) Gratulerer med dagen, Nelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. april 2003 #13 Del Skrevet 17. april 2003 Nå må vi snart skrive om litt mer sex i denne tråden ellers kommer Hege til å sensurere den for manglende seksuelt innhold... Nelle Hehe..det var en ny vri Kanskje den passer bedre på personlige meldinger, egentlig...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 17. april 2003 #14 Del Skrevet 17. april 2003 GRATULERER MED DAGEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 17. april 2003 #15 Del Skrevet 17. april 2003 :o Er ikke engang svaksynt...men har brukt ca fem min av dyrebar tid på å studere Bridgets avatar for å finne ut hva faen dette egentlig er for'no :o Uansett...gratulerer med dagen, Nellepellepøne! Gøyal, du! Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 17. april 2003 #16 Del Skrevet 17. april 2003 Hei Maiken! Hmmm, det er en katt som titter gjennom et hull, kanskje jeg skal bytte den hvis det er vanskelig å se? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 17. april 2003 #17 Del Skrevet 17. april 2003 Det var da et satans til snuteparti på denne katten din, Bridget!!! Kul katt Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 17. april 2003 #18 Del Skrevet 17. april 2003 Du har egentlig rett i at det snutepartiet er noe stort... Kanskje den har kusma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 17. april 2003 #19 Del Skrevet 17. april 2003 KUSMA??? Ja...kanskje det, du *tåpelig fniseanfall fra Maiken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelin Skrevet 18. april 2003 #20 Del Skrevet 18. april 2003 Bridget, avataren din er kjempesøt! Håper du ikke bytter den ut. Noen pusekatter har ekstra fyldige barter, vet du... :D Angelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå