Gjest Gjest_brud i mai Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei hei.. Er det noen som har noen tips til et bryllup som skal være i mai mnd? Tar i mot alle tips som folk har.. Noe som kan gjøre bryllupet litt spesielt og minnerikt, kanskje litt utenom det vanlige, men kan ikke bli for dyrt. Tusen takk. Ps. bryllupet skal være i Bergen så tips om lokale taes og gjerne i mot. Blir ca 50-60 gjester til middag + 30 til festen..
Saeria Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Tips til lokaler finner du her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=306374
Gjest Gjest_brud i mai Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Er det ingen som skal gifte seg om vår/sommeren som kan komme med tips og forslag? Eller andre som kan hjelpe? kom igjen..
Gjest Gjest_sandra82_* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Det er veldig vanskelig å forstå hva du egentlig vil ha råd og tips om... men kan jo prøve allikevel.. selv skal jeg gifte meg i slutten av juni... skal du ha ett tradisjonelt bryllup? Det første du bør gjøre er å velge ett fargetema.. jeg ville sett for meg noe enkelt og frist i mai mnd.. kanskje hvitt og lime grønt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå