Gå til innhold

Dere som har edelgran....

monja

Anbefalte innlegg

Hva slags lys har dere på edelgrana? Vi har til nå hatt nett på innetreet, men i år tenkte jeg å bytte ut plasttreet med edelgran. Da lurer jeg på om nett er noe særlig å bruke ettersom edelgrana er ganske så "spredd" i toppen. Ser liksom for meg at nettet blir veldig synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ett sett med vanlige juletrelys i tillegg til en lenke med små lys. Har aldri prøvd slike nett med lys på innetre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker vanlige juletrelys. Har ikke prøvd nett før. Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe masse smålys og ha på. Det er faktisk penere enn vanlige juletrelys synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker helt vanlige juletrelys og det hender vi kutter litt i toppen så vi får satt på stjerna i toppen.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vanlige juletrelys (for å ha lys i stjernen), og 2 lysslynger i tillegg.

Vi har brukt edelgran i 14 år, og etter mye prøving og feiling med lysbruk, har vi kommet fram til at det er løsningen vi synes er finest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vanlige juletrelys, i tillegg har vi i år kjøpt en lenke med 100 smålys.

(i motsetning til de fleste andre har vi dog fargede lyspærer, både på de "vanlige" og de små, så ikke alle vil kalle våre lys "vanlige" :ler: Vi har selvsagt et gult i stjerna da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vanlige juletrelys. Jeg liker faktisk de store, vanlige best, får mest julestemning av dem har jeg funnet ut. (Ruslet rundt i nabolaget, og her er det bare ett hus som har store lys på treet ute, og det var det som ga meg den gode følelesen, hehehe. Så vi kommer nok alltid til å ha store lys inne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...