monja Skrevet 10. desember 2007 #1 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva slags lys har dere på edelgrana? Vi har til nå hatt nett på innetreet, men i år tenkte jeg å bytte ut plasttreet med edelgran. Da lurer jeg på om nett er noe særlig å bruke ettersom edelgrana er ganske så "spredd" i toppen. Ser liksom for meg at nettet blir veldig synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 10. desember 2007 #2 Del Skrevet 10. desember 2007 Bruker ett sett med vanlige juletrelys i tillegg til en lenke med små lys. Har aldri prøvd slike nett med lys på innetre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 10. desember 2007 #3 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi bruker ikke noe nett med lys, om jeg forstod deg riktig.. Vi bruker sånne "vanlige" juletrelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2007 Dytter litt på denne igjen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. desember 2007 #5 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi bruker vanlige juletrelys. Har ikke prøvd nett før. Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe masse smålys og ha på. Det er faktisk penere enn vanlige juletrelys synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. desember 2007 #6 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi bruker helt vanlige juletrelys og det hender vi kutter litt i toppen så vi får satt på stjerna i toppen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #7 Del Skrevet 12. desember 2007 Vanlige juletrelys, syntes sånne nett passer bedre på store tykke trær med masse greiner, ala trær som er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi har vanlige juletrelys (for å ha lys i stjernen), og 2 lysslynger i tillegg. Vi har brukt edelgran i 14 år, og etter mye prøving og feiling med lysbruk, har vi kommet fram til at det er løsningen vi synes er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. desember 2007 #9 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi har vanlige juletrelys, i tillegg har vi i år kjøpt en lenke med 100 smålys. (i motsetning til de fleste andre har vi dog fargede lyspærer, både på de "vanlige" og de små, så ikke alle vil kalle våre lys "vanlige" Vi har selvsagt et gult i stjerna da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 12. desember 2007 #10 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi har vanlige juletrelys. Jeg liker faktisk de store, vanlige best, får mest julestemning av dem har jeg funnet ut. (Ruslet rundt i nabolaget, og her er det bare ett hus som har store lys på treet ute, og det var det som ga meg den gode følelesen, hehehe. Så vi kommer nok alltid til å ha store lys inne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2007 #11 Del Skrevet 14. desember 2007 Vi har fire lyslenker med 100 lys på hver. (Bare hvite lys) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå