Gjest Tweek Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har fått fiel vare fra bokklubben og den er noe jeg ikke vil ha likevel. Må jeg da fylle ut angrerettlappen som følger med? Når jeg skal sende den må jeg stresse med frimerker å skrive på adresse da? Og jeg har "betalt" med gavekort, får jeg penger tilbake på gavekortet da?
Susan Sto Helit Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Har du fått feil vare, så kan du kontakte dem og få returnere uten å betale porto. Har du kjøpt noe du ikke vil ha, har du angrerett på 14 dager. Fyllut skjemaet, og pakk forsvarlig inn. Du må da selv skrive på adressen og dekke porto. Er det betalt med gavekort, vil du mest sannsynlig få tilbakebetalt dette på gavekortet.
Gjest Tweek Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Tusen takk for svar! Det blir jo litt stress å pakke alt inn og få på frimerker o.l selv om ejg bare bruker samme pakkningen som den kom i.. Får jeg beskjed om hvilke gavekort beløpet kommer tilbake til eller må jeg merke meg det nå før jeg sender. For det står jo på hver pakke hvilken klubb som har sendt meg dvs.
Susan Sto Helit Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Tusen takk for svar! Det blir jo litt stress å pakke alt inn og få på frimerker o.l selv om ejg bare bruker samme pakkningen som den kom i.. Får jeg beskjed om hvilke gavekort beløpet kommer tilbake til eller må jeg merke meg det nå før jeg sender. For det står jo på hver pakke hvilken klubb som har sendt meg dvs. De tilbakebetaler aldri automatisk, så du må sikkert kontakte dem og si at du vil ha tilbakebetalt, og at du vil vite gavekortnummeret det er tilbakebetalt til.
Gjest Reka Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Når du kontakter dem har du krav på å få tilsendt ferdifrankert konvolutt slik at du kan putte feilvaren nedi.. (tror jeg da hvertfall..
Gjest Tweek Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 De tilbakebetaler aldri automatisk, så du må sikkert kontakte dem og si at du vil ha tilbakebetalt, og at du vil vite gavekortnummeret det er tilbakebetalt til. Så dårlig opplegg! Man har jo krav på å få tilbake det man har brukt på tingen...
*Emma* Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Jeg sendte tilbake noe og da fyltede bare opp igjen det beløpet automatisk - på det gavekortet jeg hadde brukt da jeg handlet. Jeg hadde 4 ulike gavekort og husket ikke hvilket jeg hadde brukt - men etter litt prøving og feiling fant jeg riktig kort og fikk bestilt noe nytt Det jeg syns var litt dårlig var at jeg ikke fikk noen beskjed om at de hadde mottatt noen retur og kreditert meg beløpet. Jeg ringte for å høre og da sier hun at det skjedde flere 3 dager siden....javel....
*Pepperkake* Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Så dårlig opplegg! Man har jo krav på å få tilbake det man har brukt på tingen... Det er jo egentlig en velkomstgave da, så sånn sett har man ikek krav på noen ting Jeg snakket med de om dette for litt siden da jeg var usikker på størrelse, og da sa de at jeg uansett ikke fikk byttet ettersom det var en velkomstgave :klø:
Gjest Tweek Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Greit nok at jeg får fått gavekortene, men det er jo mine likevel. De kan jo ikke trekke tilbake noe de har gitt meg.. Uansett så har de jo surret i lang lang tid og virker osm dårlig opplegg når det kommer til å få sendt pakkene og ikke minst returnere. Endret 12. desember 2007 av Tweek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå