Little My Skrevet 10. desember 2007 #1 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg har sånne strekke, klemme, smerter i magen, litt likt menssmerter, men ikke likt. Ingen blødning eller noe sånt. Ikke hele tiden men illimellom Er dette normal? Noen andre som har det? ps Har hatt det hele tiden ja. Endret 10. desember 2007 av Little My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 10. desember 2007 #2 Del Skrevet 10. desember 2007 jess..har det sort sett hele tiden. Heter ligamentsmerter, og kommer av at livmoren vokser. Så med andre ord, helt normalt ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2007 å! deilig å høre. Trodde ikke de kom så tidlig sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 11. desember 2007 #4 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg våkner på natten jeg av at det er ubehagelig der nede, men kjenner igjen følelsene fra forrige gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jouvel Skrevet 9. januar 2008 #5 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har også litt sånn rar murring i magen. Litt småstikk, kanskje... Litt som menssmerter. Godt å høre at det er normalt. Skal til legen for første kontroll i morgen, så jeg er nok litt spent også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå