Gjest utfordreren Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 blir man mer følsom av piercing i kjønnsorgan, brystvorter? hvordan er det å bli sugd av ei med piercing en ei uten piercing, er det noen forskjell? har det noe for seg å ha piercing sånne plasser? bare lurer på masse om dette. kom med mange svar. takk
Adonia Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 jeg har piercing i den ene brystvorta, merker ingen forskjell følelsesmessig der i hverfall..
Huldriél Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har i brystvorten, og synes den er noe mer følsom. Har ikke hatt den kjempelenge da, så kan jo hende det blir mindre følsomt etterhvert.
La Luna Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har clithood og var i hvert fall mer følsom i begynnelsen. Nå tror jeg det har gått tilbake til det normale (husker ikke lenger hvordan det var før).
Huldriél Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har clithood og var i hvert fall mer følsom i begynnelsen. Nå tror jeg det har gått tilbake til det normale (husker ikke lenger hvordan det var før). Hvordan var det med grotid og slikt? Tok det lang tid før du følte du kunne gå tilbake til å ha sex uten å få vondt?
La Luna Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Hvordan var det med grotid og slikt? Tok det lang tid før du følte du kunne gå tilbake til å ha sex uten å få vondt? Nå hadde jeg ingen fast partner, så det var ikke noe problem for meg å vente. De anbefalte å vente i seks uker med å ha sex, evt bruke kondom og ta det forsiktig før det. Min grodde veldig fort, følte den var grodd etter en uke og etter to slutta jeg å rense.
Huldriél Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Okey, så bra! sorry at jeg spør og graver så fælt, men skal ta selv snart. Føler du at den er i veien på noen måte? Og fikk du stang eller ring? Vil helst ha stang, men veldig liten, da en med store kuler ikke vil passe inn. Og livredd for å miste følelsen helt. Hehe.
La Luna Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Okey, så bra! sorry at jeg spør og graver så fælt, men skal ta selv snart. Føler du at den er i veien på noen måte? Og fikk du stang eller ring? Vil helst ha stang, men veldig liten, da en med store kuler ikke vil passe inn. Og livredd for å miste følelsen helt. Hehe. Jeg synes ikke den er i veien. Har en ring, loddrett. Tror ikke det er så stor sannsynlighet for å miste følelsen helt, den settes jo ikke i selve klitoris, men i huden over. Vil forresten sterkt anbefale titan som førstegangssmykke. Spør i vei om det er noe mer du lurer på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå