Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har hørt at Plantasjen setter ned prisen på julepynt en god stund før jul. Kan jeg dra dit i dag og gjøre et kupp, eller må jeg vente lenger? Hvordan er prisene der i forhold til andre steder når det ikke er salg?
Gjest Gjest_Angel_* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Plantasjen selger bare blomster og krukker.
Nausicaä Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Plantasjen selger bare blomster og krukker. Der tar du nok horribelt feil kjaere gjest. Plantasjen selger LANGT FRA bare blomster og krukker. Naa i disse juletider er nok mer enn en tredjedel av lokalet fyllt opp med plastnisser og annet juledill. Men TS jeg kan desverre ikke svare paa spoersmaalet ditt. Har bare sett at det er nedsatt etter jul, og da er det ikke akkurat det peneste som ligger igjen.
Wonders Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Plantasjensprisnivå på sesongvarer er het ok, ikke på avskårene blomstre, glassfat osv, men alt fra spader og trillebårer til kulepynt. Lysslyngen var dyr da, men til halv pris blir det godt kjøp. Vet ikke når denne prisreduksjonen starter, men vil tro, etter det jeg har sett der i det siste, at det lønner seg å handle der. En del morsomme julegaver oxo, som skorsteins-rens, 150 kr, og en god latter av den som mottar denne "tulle gaven"! De hadde kule fulebrett der, liker ikke slikt egentlig... Masse julepynt.
Gjest Ballerina Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg mener de nå snart setter halv pris på julepynt Kan ikke si det 100 % sikkert, men tror det! Og de har maaaasssse julepynt! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå