Gå til innhold

Problemer med svetting

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Studenten_*
Skrevet

Jeg leste for en tid tilbake en artikkel i adressa hvor en krem som skulle hjelpe mot svetting blir nevnt. Selvfølgelig skrev jeg ikke opp navnet på denne kremen og nå finner jeg ikke artikkelen. Noen som vet hva det kan ha vært? Kunne kjøpes på apoteket.

Studenten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke hørt om noen krem fra apoteket, men et "vann" som heter Yerka. Dette helles på en bomullsdott og påsmøres om kvelden i en periode, eller etter behov.

Ellers har apoteket også en serie som heter Stop 24 som jeg benytter i perioder jeg føler jeg svetter mer enn vanlig.

Lykke til :)

Skrevet

Du kan jo spørre på apoteket, de pleier ha god peiling.

Ellers kan jeg anbefale Yerka, det virker bra på meg, hvertfall. (selges på Vita og en del parfymerier.) Men den er litt sterk, så hvis man har tendens til allergi/eksem så er den kanskje ikke så bra.

Pass bare på å ikke bruke noe annet i tillegg mens du bruker den. Den har også langtidsvirkning og er ganske drøy.

Skrevet

Anbefaler Aluminiumsklorid 25%, selges på apoteket. Det er veldig sterkt, står derfor bakom disken. En må unngå å barbere under armene minst 2 døgn på forhånd, og taes på i det en legger seg for å sove (svir veldig om en ikke sovner med en gang). Brukes bare et par ganger i uken, anbefales!

Skrevet

jeg bruker stop24 hele tiden, og er veldig fornøyd med den

Skrevet

Ja, den er bra! Bruker den selv i perioder med mye stress... Tenk bare om de kunne designet den litt lekrere... :)

Skrevet

det er jeg enig i... hmm... kanskje jeg kunne tenget noen forslag?? hmm

Skrevet

Syntes neste ikke den virker i det hele tatt jeg, altså, ikke mer enn vanlige deodoranter da. Yerka funker som smurt!! Med Yerka har jeg begynt å bruke t-shorter igjen, noe jeg aldri brukte før pga svetteringer og frykt for svetteringer :tunge1: Yerka :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...