Gjest _Leela_ Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er det noen som har prøvd Pondusspillet? Lurte litt på å kjøpe det som en tilleggsgave, men det må jo være litt artig å spille + et spill man ikke fort går lei. Så er det noen som har noen meninger/erfaringer?
Gjest In.Kognito Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Pondusspillet? Kjempedårlig! (Syns ihvertfall jeg.) Vi var i utgangspunktet fem spillere med godt humør og lang erfaring fra brettspill, men ble skuffet over dette. Det virker som det er et forsøk på å skvise noen kroner ekstra ut av Pondus-konseptet. En spiller av seg etter 1/3 gjennomført spill, og resten ca. på halvveien. De ble for mange korttyper å forholde seg til, "omvendte"
Gjest In.Kognito Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 (var litt rask på avtrekkeren her.) En spiller av seg etter 1/3 gjennomført spill, og resten ca. på halvveien. De ble for mange korttyper å forholde seg til, "omvendte" måter å gjøre ting på (først svare på spørsmål, deretter trille og flytte.) Jeg hadde vel en øl og et glass vin innenbords når jeg begynte på det hele. Enten var det for mye, eller så var arket med reglene og formeningene dårlig formuler. Vi var fem mennesker, noen med mye brettspillerfaring, men vi brukte alt for lang tid på å tolke reglene dithen at vi kunne få en fornuftig gang i spiller. Terningkast 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå