Gjest Gjest_bindi_* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Kommer til å gifte oss i all hemmelighet i utenlandet for å ha bryllupsfesten en god del senere når vi får bedre råd. Har lyst til å bruke brudekjolen min både i utenlandet og her hjemme. Er bare veldig i tvil om jeg skal rense den før jeg bruker den hjemme? Grunnen til dette er at jeg har sett en den samme kjolen etter rens og da hadde den mistet all "crispheten" i silken. Blir kjolen så møkkete etter noen få timers bruk at den trenger rens? Kan det hende at kjolen jeg så hadde blitt ødelagt i rens, eller blir silke og tyll flatt og stygt etter rens?
Supramundane Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hvis du er så redd for at den skal miste utseendet sitt, så ville jeg bare vært veldig forsiktig med den første gang.. så går det sikkert greit!
Gjest Tigress Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har fått renset en kjole i råsilke med tyll under (ikke brudekjole), og den ble helt fin? Men kanskje du bør dem om å stive den opp for deg etterpå - det kan jo være årsaken til at kjolen faller sammen?
avilion Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Tror ikke jeg ville brukt den to ganger om du er veldig redd for at den skal tape seg.
lolita90 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 bruk den to ganger du... men vær ekstra forsiktig så du ikke søler no på den første gangen du bruker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå