MarianneE Skrevet 18. april 2003 #21 Skrevet 18. april 2003 blir en sånn taxfreefølelse av å gå på selvbetjent pol Ja, der sa du det.........
myagi Skrevet 18. april 2003 #22 Skrevet 18. april 2003 Trodde det het passOa (med trykk på O'en)? Det sier iallefall jeg! Jeg også. :blunke: Er aldri flau på Polet. Hvis jeg først skal være flau så får det være over noe viktigere.
Litago Skrevet 18. april 2003 #23 Skrevet 18. april 2003 Skjønner ikke helt hvordan det går ann å bli flau på polet? Det er jo bare en butikk? Vel, her hvor jeg bor finnes det ikke pol. Men hvis jeg spør i en butikk etter hjelp til å finne en spesiell vin så kan du vedde på at jeg uttaler vinen feil! Ihvertfall hvis den er fransk. :o Hvorfor? Jo fordi jeg gjerne bruker fransk uttale. Eller europeisk/fransk. Mens her i USA så uttales alt på et eget amerikansk hvis dere skjønner hva jeg mener..... Franske navn blir totalt ugjenkjennelige! Men jeg har begynt å lære nå. Begynner å bli flink til å uttale franske navn på amerikansk... Men jeg har aldri hatt vett på å være flau over slike ting.
Gjest Poirot Skrevet 18. april 2003 #24 Skrevet 18. april 2003 Donpedro skrev: Sitat: Men et lite spørsmål til noen som vet: Hvordan uttales PASSOÃ? Trodde det het passOa (med trykk på O'en)? Det sier iallefall jeg! Jeg også. Så reklamen på MTV nå, de sa det sånn som vi trodde. Diva skrev: blir en sånn taxfreefølelse av å gå på selvbetjent pol Jeg gikk faktisk rundt og tellte hvor mye jeg hadde i kurven for å ikke ta mer enn kvota tilsa!! Helt til jeg kom på at jeg var i Norge. Helt sant
Babyface Skrevet 22. april 2003 #25 Skrevet 22. april 2003 Kjenner meg igjen, ja! :oops: Jeg peker i prislisten.
Gjest Starya Skrevet 22. april 2003 #26 Skrevet 22. april 2003 Jeg kjøper bare av de rimeligste varene, og kan ikke huske å ha støtt på spesielt utfordrende navn. jeg lar det stå til jeg, og satser på at de skjønner hva jeg mener. Har funka greit så langt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå