Cognizance Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hva er det lengste du har gått uten å ha utløsning, siden du begynte å onanere? Tror det tok to-tre måneder for meg i millitæret før jeg fant ut at - - det bare ikke gikk, jeg måtte! Gikk turer på kvelden og runka inni skogen. Hmm vil helst ikke tenke for mye på akkurat det.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hva er det lengste du har gått uten å ha utløsning, siden du begynte å onanere? Tror det tok to-tre måneder for meg i millitæret før jeg fant ut at - - det bare ikke gikk, jeg måtte! Gikk turer på kvelden og runka inni skogen. Hmm vil helst ikke tenke for mye på akkurat det. Tipper 7-8 dager.
Gjest Gutt26 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Tviler på at jeg noensinne har gått noe særlig lenger enn 5 dager uten å måtte "lette på trykket"..
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Hvis jeg ikke onanerer får jeg uansett utløsning i søvne etter en 4-5 dager. Men dette har ikke skjedd mange ganger - det blir sex eller onani stort sett hver dag. Det lengste var vel 5 dager da jeg overnattet i samme rom som en bekjent og ikke fikk noe alenetid. Den siste natten hadde jeg en våt drøm om hun mest sex-fikserte i Sex og Singelliv (husker ikke hva hun heter), til tross for at jeg aldri har drømt om henne i våken tilstand.
Gjest Elize Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hva er det lengste du har gått uten å ha utløsning, siden du begynte å onanere? Tror det tok to-tre måneder for meg i millitæret før jeg fant ut at - - det bare ikke gikk, jeg måtte! Gikk turer på kvelden og runka inni skogen. Hmm vil helst ikke tenke for mye på akkurat det. Kunne du ikke bare gått på do og runket?
Gjest Gutt26 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Får også mye lettere "balleverk" hvis det har gått noen dager.. Altså den noe ubehagelige følelsen man kan få der nede hvis man er kåt en stund uten å få utløsning..
Leffy Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Må onanere eller ha se x minst 2 - 3 ganger i uka
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Min har gått i 14 daga uten utløsning. Er vel det lengste for han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå